آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تفکر بسیجی سد محکمی در مقابل سیل دشمنی های مخرّب دشمنان نظام است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ری”سعید بیات” معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در مصاحبه اختصاصی با پورتال اطلاع رسانی فرمانداری ری ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی بر اساس ارزشهای والای اسلامی استوار است که همیشه پویا و زنده است .2131

وی بسیج را نهادی اجتماعی با ابعاد مختلف دانست و اظهار داشت: بسیج نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی  و حیاتی جامعه اسلامی می باشد.

بیات در ادامه گفت: بسیج را یکی از سالم‌ترین و ظرفیت‌پذیرترین تشکل‌ها برای اقشار مختلف مردم دانست و عملکرد بسیج را درخشان و تفکر بسیجی را یکی از اندیشه‌های شاخص و ناب امام خمینی (ره) عنوان کرد .

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری ادامه داد: تفکر ناب بسیجی در بردارنده همه خصایل نیکو، روحیه جهادی، مقاومت و استکبار ستیزی، ایثار و ازخودگذشتگی است.

بیات در ادامه افزود:بسیج با ورود به عرصه‌ای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی توانسته است علاوه بر ایفای نقشی بی‌بدیل موفقیت‌های بی‌نظیری را در حوزه های مختلف کسب کند .

معاون فرماندار ری هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای تبیین رشادت ها، دلاورمردی ها و عمق فرهنگ بسیجی دانست و اظهار داشت:باید در این هفته تلاش کرد ضمن هرچه باشکوه­تر برگزار کردن برنامه­های این هفته، برنامه­های جذاب و جوان­پسند بیش­تر مورد توجّه قرار گیرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.