آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران:بسیج سرمایه عظیم کشور برای عبور از چالش های نظام است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ری”هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفتگوی ویژه با پورتال اطلاع رسانی فرمانداری ری ضمن گرامیداشت پنجم آذر ماه سال روز تشكیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت:بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام است .

وی بسیج را مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور دانست و افزود:نقش بسیج در عرصه‌های مختلف از قبیل علمی، فرهنگی،صنعتی و اقتصادی امری بدیهی است که باید با به کار گرفتن این ظرفیت‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرد .

فرماندار ری در ادامه بیان داشت:جامعه‌ای که به دنبال موفقیت است باید همه مردم آن برای رسیدن به اهداف بلند خود بسیج شده و با تلاش روزافزون، همدلی و همزبانی به این مهم دست یابند .

جمالیپور بسیج مردمی را دارای توانمندی های فراوانی دانست و اظهار داشت:از این توانمندی ها که برگرفته از علم و دانش و عمل خالصانه است، می توان در پیشرفت و تعالی کشور در عرصه های مختلف بین المللی و دفاع از ارزش های والای نظام جمهوری اسلامی استفاده نمود .

وی بااشاره به شیوه های نرم دشمن برای مقابله با ایران اسلامی تصریح نمود:دشمنان نظامبا شیوه های گوناگون و پیچیده در صدد غلبه بر تفکر و اندیشه جوانان است و باید با روحیه جهادی و با سلاح توکل و اعتماد به نفس و تکیه بر اعتقادات و باورهای دینی و ارزشی به مقابله با آنها پرداخت.

معاون استاندار تهران گفت:بسیج نیروی پر توانی برای حراست و نگهبانی از اسلام و ارزش ها و هنجارها می باشد .

جمالی پور مهم ترین و اصلی ترین دغدغه بسیج را حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی و ملی دانست و افزود:اگر بسیج هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد و از هدیه جان خود دریغ نکرد، برای این بود که ارزش های سازنده ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت گردد .

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان گفت: بسیجی برای عقیده و ارزش های سازنده جهاد می کند، برای عدالت تلاش و کوشش می نماید و هدفی جز رضای خدا ندارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.