آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تقدیر امام جمعه قیام دشت از مدیر امور آب آبفای منطقه 6- شهر ری

امام جمعه شهر قیام دشت در مراسم نماز جمعه این شهر از تلاش و توجه ویژه مدیر امور آب شرق شهرستان ری در خدمت رسانی به مردم منطقه تقدیر کرد.

مشارکت همه جانبه دستگاههای اداری ری در گذر از بحران کم آبی ضروری است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه6-  شهر ری حجت الاسلام والمسلمین سید حسین امیری در خطبه های نماز جمعه خدمت رسانی به مردم را از وظایف همه مسئولان برشمرد و با تقدیر ویژه از تلاش های مسلم سلطانیان مدیر امور آب شرق شهرستان ری(قیام دشت و خاور شهر) اظهار داشت : با توجه به وضعیت بحرانی منابع  و کمبود شدید آب ، اقدام های شایان توجهی  در این شهر  در امر آب رسانی به ویژه در جهت اجرای مرحله دوم پروژه خط انتقال آب آشامیدنی از سد ماملو و همچنین احداث مخزن زمینی 5000 متر مکعبی قیام دشت صورت پذیرفته است که نشان از توجه خاص و اهتمام ویژه مسولان شرکت آب و فاضلاب دارد.

خطیب نمازجمعه قیام دشت ضمن ابراز رضایت و تقدیر از عملکرد آبفای منطقه6- شهرری  در توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی شهر قیام دشت افزود:عملیات  اصلاح و بازسازی 3000  متر از لوله های فرسوده شهر که باعث چلوگیری از هدررفت آب و تامین آب آشامیدنی تعدادی از شهروندان شد کاری مقدس و الهی است که با تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان و نظارت و مدیریت مستمر  مدیر امور آب شرکت آبفای منطقه انجام شده است .

حجت الاسلام امیری در جمع نمازگزاران نماز جمعه فعالیت های مدیر امور آب شرکت آب وفاضلاب منطقه6- شهر ری را در امر خدمات رسانی به مردم این شهر ارزنده و قابل تقدیر دانست و با اهدای لوح تقدیر و سپاس از زحمات و تلاش های مسلم سلطانیان مدیر امور آب شرق شهرستان ری تقدیر و سپاسگزاری کرد.

1 نظر
  1. سید علی می گوید

    باسلام این مدیر شایسته تقدیر بود ما خود سالها در قیامدشت زندگی می کنیم و ایبشان هر روز و شب در راه خدمت رسانی مشغول می باشند .خداوند متعال انشااله با خادمان محشور فرمایند.با تشکر سید علی رستگاری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.