آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تقدیر شایسته مردم از زنده‌یاد مهدی نفر

معاون فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) گفت: مردم و جامعه ورزش ایران اسلامی به شایستگی از مرحوم مهدی نفر تقدیر کردند.
خبرگزاری فارس: تقدیر شایسته مردم از زنده‌یاد مهدی نفر

 سعید خال امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری پیکر زنده یاد مهدی نفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: درگذشت مرحوم مهدی نفر خبرنگار تلاشگر و متعهد را به کلیه جامعه رسانه و اصحاب خبر تسلیت عرض می‌کنم.

وی گفت: برای ما که همیشه هنگام خاکسپاری پیکر عزیزان در صحنه هستیم و در آیین تشییع و تدفین حضور داریم ثابت شده است کسانی که در حقیقت نام و کار نیک از خود به یادگار می‌گذارند مورد تجلیل و تکریم از سوی مردم قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) عنوان کرد: زنده یاد نفر یکی از افرادی بود که به‌واسطه روابط‌عمومی خوب و تعهد و اخلاق مورد تقدیر همگان قرار گرفت.

این استاد دانشگاه در حوزه ارتباطات در پایان تصریح کرد: حضور پرشور پیشکسوتان، اصحاب رسانه، ورزشکاران شاخص و … در مراسم تشییع و تدفین مرحوم نفر نشانه اوج محبت، صمیمیت و مردم‌داری وی بود.

این گزارش حاکی است، مراسم خاکسپاری پیکر زنده‌یاد نفر با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران و اصحاب رسانه در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا (س) برگزار شد و پس از تشییع باشکوه، خانواده و دوستان این خبرنگار فقید با اشک دیده با پیکر وی وداع کرده و پیکر وی در منزل ابدی‌اش آرام گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.