آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندارری: آزادگان الگوی مبارزه و استقامت در راه دفاع از وطن هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آزادگان الگوی مردم ایران اسلامی در مبارزه و استقامت در راه دفاع از وطن هستند.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ : 27 مراد ماه مصادف با روز ورود تاریخی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که سالها دراسارت رژیم بعثی عراق بودند.

وی افزود: هرساله با فرارسیدن این روز تاریخی در سراسر کشور و در راستای پاسداشت آزادگان سرافراز که رنج سالها دوری از وطن را به دوش کشیدند، عیادت و دیدار از آنان را وظیفه دانسته و آنان را مورد تکریم قرار می دهیم.

به گفته وی، آزادگان سمبل مقاومت و مبارزه در راه استقلال وطن هستند و به رسم احترام به سال ها در مبارزه و اسارت آنان برخود وظیفه میدانیم رفع مشکلات آنان را در دستور کار خود قرار دادهیم.

وی افزود: شهرری یکی شهرهای شهید پرور و پیشرو در خلق حماسه تاریخی و انقلابی 18 دی ماه سال 57 نقش تاثیرگذاری در پیروزی و همچنین دوران هشت سال دفاع مقدس داشته است.

جمالی پور تاکید کرد: این شهرستان با تقدیم دو هزار و 740 شهید، 476 آزاده و 6 هزار جانباز در راه دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور به عنوان یک شهر تاثیر گذار نقش آفرینی کرده است.

معاون استاندار وفرماندار ویژه ری اظهارداشت: خدمتگذاری به مردم یکی از وظایف ذاتی دولت مردان می باشد و از طرفی حضور در منازل آزادگان و سرکشی به خانواده های آنان برای بررسی موقعیت و رسیدگی به کمبودهای آنان است.

جمالی پور بیان داشت: خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان سرمایه های عظیم کشورهستند و تکریم آنان هیچ وقت باری بر دوش کشور نیست بلکه روحیه صبر و استقامت آنان برای دیگران باید الگو قرار گیرد.

وی گفت: با وجود روحیه آزادگی و تلاش مضاعف ملت ایران برای رسیدن به آبادانی و توسعه کشور و دستیابی به افق 1404 دور از انتظار نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.