آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تمامی ظرفیت های شهری درخدمت طرح آسمان آبی و زمین پاک است

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف در جریان جلسه توجیهی تفکیک پسماند از مبدا طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید را به عنوان مهمترین اولویت شهرداری تهران برشمرد و اظهارکرد: موفقیت این طرح زیست محیطی در گرو مشارکت حداکثری شهروندان است که مدیریت شهری نیز برای تحقق این مهم ده ها برنامه اجتماعی، فرهنگی و آموزشی را در دستور کار دارد.

وی بااشاره به اینکه مردم پیش از این نیز ثابت کرده اند که در صورت وجود زیرساخت های مناسب مشارکت حداکثری خواهند داشت، افزود: مدیریت شهری علاوه بر آموزش، ترویج و اطلاع رسانی، طرحهای عملیاتی در زمینه ایجاد زیرساخت شهری درقالب مراجعه خودروهای ملودی، افزایش غرفه های پسماند، اصلاح خط کشی های ترافیکی و دهها طرح دیگر نیز به اجرا درآورده است.

وی انضباط اجتماعی و ارتقا سطح فرهنگ عمومی در زمینه محیط زیست و مبانی ترافیکی را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: طرح آموزشی چهره به چهره کارشناسان به همراه جمع آوری پسماند های خشک از درب منازل در تمامی نواحی منطقه بیست شهرداری به خوبی در حال اجراست که موفقیت آن در گرو مشارکت شهروندان است.

شهردار منطقه بیست تهران همچنین در مورد طرح خط سفید نیز به آماده سازی و اصلاح زیرساخت های ترافیکی در 86 معبر این منطقه جنوبی اشاره کرد.

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز ضمن تشریح روند اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا گفت: متولی بحث آموزش در طرح تفکیک پسماند از مبدا، معاونت اجتماعی و فرهنگی است که دانش آموزان به عنوان مهمترین گروه هدف معرفی می شوند.

مهدی هوشیار تفکیک پسماند زباله از مبدا را از اولویت های شهردار تهران برشمرد و افزایش مدت قرارداد پیمانکاران از یک به دو سال، اصلاح مواردی از نظام نامه فنی و اجرایی قراردادهای پسماند خشک و بهره گیری بیش از پیش از واحدهای تجاری و راسته های تجاری را از مهمترین تغییرات اعمال شده اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.