آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران:مردم ایران همواره در صحنه حضور دارند

به گزارش راگانیوز، هدایت‌الله جمالی‌پور امروز در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که در تالار آسمان شهرری و با حضور خیران و مسئولان شهرستان ری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: هر سال به همت خیرین برخی از زندانیانی که به‌علت مشکلات مالی، دیه یا مهریه گرفتار زندان هستند آزاد می‌شوند که این اقدام یک امر خداپسندانه است.فرمانداری ری

وی با تاکید بر این‌که مردم ایران همواره در صحنه حضور دارند و همیشه به هموطنان خود کمک می‌کنند، گفت: مردم به عنوان یک ارزش اخلاقی نظر ویژه‌ای به این مسئله دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: هر جا که مردم احساس مشارکت کنند قطعاً آن‌ها با تمام وجود ورود پیدا خواهند کرد.

خانواده شهدا همواره در امور خیر پیشگام هستند

حسین نصراله، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا از خیرینی هستند که در خدمت‌رسانی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند و همیشه اذعان دارند نامی از آن‌ها برده نشود، چرا که خدمت به خلق خدا را امری خداپسندانه می‌دانند.

وی گفت: فرصت‌های فراوانى پیش روی انسان‌ها است که اگر از این فرصت‌ها درست استفاده کنیم، یک ذخیره عظیم و بسیار ارزشمندى در اختیار ما قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، در این مراسم جشن گلریزان مبلغ 3 میلیارد و 70 میلیون و 80 هزار ریال برای آزادی زندانیان و کمک به خانواده آنان جمع‌آوری شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.