آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تور ری گردی ویژه ایام نوروز آغاز به کار کرد

راگانیوز- تور رایگان ری گردی ویژه ایام نوروز سال 93 تا پایان تعطیلات نوروزی در شهرستان تاریخی ری آغاز به کار کرد.

 

مسوول اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری روز دوشنبه به ایرنا گفت: این تورها از روز گذشته در شهر ری آغاز به کار کرده است و تا یازدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

امیر مسیب رحیم زاده با بیان اینکه مبدا حرکت این تورها همه روزه از ساعت 9 صبح مقابل مترو شهرری است، اظهارکرد: استفاده از راهنمایان مجرب، بسته های اطلاع رسانی، تبلیغاتی و پذیرایی از جمله خدمات قابل ارایه در این تورها است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 50 دستگاه اتوبوس آماده جابجایی مسافران و علاقه مندان و گردشگران است، گفت: آرامگاه شیخ صدوق، تپه چشمه علی، بقعه بی بی شهربانو، برج نقاره خانه، گنبد اینانج، آتشکده ری، کاروانسرای شاه عباسی، برج طغرل و بازار تاریخی ری از جمله آثاری است که در تور ری گردی مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

وی از تور حسن آباد گردی به عنوان یک شهر تاریخی دیگر از شهرستان ری نام برد و افزود: کاروانسرای کنارگرد، آب انبار آراد، بقعه شیخ کلین، یخچال کلین، شهرک سینمایی دفاع مقدس و لوکیشن فیلم یوسف، سد فشافویه و بقعه هاجر خاتون از جمله آثار تاریخی حسن آباد است که مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد.

دبیر ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی شهرستان ری در خصوص اقدامات گردشگری این ستاد گفت: شش پایگاه اطلاع رسانی نیز در مبادی ورودی و خروجی و میادین اصلی شهرستان وظیفه معرفی آثار و جاذبه های گردشگری به مسافران نوروزی و راهنمایی مسافران جهت اسکان در محل های پیش بینی شده در شهرستان را به عهده دارند.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری، میدان هادی ساعی، حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، میدان نماز، ضلع جنوبی و شرقی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و عوارضی تهران به قم را محل های استقرار این پایگاه ها عنوان کرد و گفت: در این پایگاهها تعداد 14 نفر از پرسنل این اداره در دو شیفت کاری همه روز از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر پاسخگوی مسافران و گردشگران هستند.

رحیم زاده همچنین تاکید کرد: ستاد راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز به طور 24 ساعته در محل اداره میراث فرهنگی واقع در محله چشمه علی آماده پاسخگویی خواهد بود.

دبیرستاد هماهنگی سفر نوروزی شهر ری افزود: علاقه مندان برای شرکت در این تورها می توانند با شماره تلفن های 33763166 و33747090 جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر تماس حاصل کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.