آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توزیع 6 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان منطقه 20

به گزارش راگانیوز، منصور کتانباف دقایقی پیش در جمع خبرنگاران از توزیع 6 هزار بسته حمایتی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه نیازمندان و بی‌بضاعتان شناسایی شده در این منطقه جنوبی خبر داد.

کتانباف

وی با بیان این مطلب گفت: با تلاش جهادی و تحقیق‌های میدانی کارشناسان طی چند ماهه اخیر، خانواده‌های نیازمند در محدوده شهری و روستاهای شهرری شناسایی و روند رسیدگی به آن‌ها با مشارکت خیرین همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه تا نیمه ماه مبارک رمضان 6 هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، افزود: علاوه بر اهدای کالاهای مورد نیاز معیشتی، ارائه خدمات مشاوره‌ای، پزشکی و درمانی، تحصیلی و تغذیه‌ای نیز در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار گرفته است که در ماه‌های آتی انجام خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت خیرین را مهم برشمرد و بیان داشت: بانک اطلاعاتی نیازمندان شناسایی شده در نواحی هفت‌گانه، دارای اطلاعات کامل پزشکی، اجتماعی و معیشتی است و خیرین علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به شهرداری منطقه 20، در این امر خیر مشارکت کنند.

شهردار منطقه 20 در پایان رسیدگی به نیازمندان، خانواده‌های بی‌بضاعت و بانوان سرپرست خانوار را از اولویت‌های شهرداری تهران برشمرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.