آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رسیدگی به امور ایتام یکی از تاکیدات دین مبین اسلام است

 به گزارش راگانیوز جواد صفاری روزشنبه در گفت وگو با ایرنا با تاکید بر حمایت خیرین از ایتام جامعه اظهار داشت: حمایت از ایتام علی الخصوص سادات بر همه ثروتمندان ضروری می باشد چرا که یکی از بهترین امور رسیدگی به ایتام است.

وی ابراز تشکر و قدردانی از خیرین و حامیان مددجویان کمیته امداد افزود: نهضت امام خمینی(ره) درهمه عرصه های اجتماعی از جمله کمک به ایتام و انجام امور خیر همواره در ایران اسلامی پویا بوده و این مسیر با برنامه ریزی های کارشناسی و منسجم همچنان تا تحقق آرمان ترسیم شده امام راحل ادامه خواهد داست.

بمناسبت ماه مبارک رمضان در آیینی از خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) روز دهم تیرماه جاری در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تجلیل خواهد شد.

به گفته وی، در این آیین از550 تن ازخیران و حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تکریم تجلیل خواهند شد.

تصریح کرد:حرکت ارزنده خیرین و حامیانی که دردهای نیازمندان جامعه را لمس و به آنان کمک می کنند، ستودنی است که در دنیا و آخرت اجر می برند.

وی اظهارداشت: در شهرری افراد خیر فراوانی وجود دارد که منشا خدمات و آثار خوبی برای منطقه بوده و در سطح استان و کشور شهرت دارند.

صفاری ادامه داد: بهره گیری از ایده و اندیشه های فکری اقشارجامعه بویژه خیرین و حامیان ایتام که مهم تر از مساعدت های مالی است می تواند به ارتقای سطح فرهنگ و مقابله با ناهنجاری و آسیب های جامعه کمک شایانی کند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد جهت حمایت از خانواده های زیر پوشش خدمات مختلفی در زمینه های اشتغال و خودکفایی، درمانی، فرهنگی، عمرانی و سایر موارد ارائه می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.