آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توسعه مراکز بیمارستانی در شهرری از اولویت های امسال شهرداری است

به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه20، منصورکتانباف با بیان اینکه بخشی ازبودجه سال جدید به توسعه مراکزدرمانی اختصاص یافته است، اظهارداشت: مشارکت و مساعدت برای توسعه بیمارستان فیروزآبادی، احداث بیمارستان تخصصی سرطان و بیمارستان صدیقه زهرا(س) از برنامه های مدیریت شهری در این شهرستان است.

وی افزود: با توجه به موقعیت زیارتی و گردشگری شهرری، تمام سعی مدیریت شهری بر این است تا سطح خدمات درمانی که به شهروندان ارائه می شود بیش از پیش ارتقاء یابد.

کتانباف مجموعه اقدامات فرهنگی و درمانی را مرهون رویکرد شهردار تهران مبنی بر تبدیل شهرداری از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی دانست واظهار کرد: اجرای طرح خود مراقبتی برای 21 هزار شهروند و صدها طرح سلامت محور دیگر که بر پایه آموزش و پیشگیری از بیماریهای احتمالی انجام می شود از دیگر اقدامات مدیریت شهری است.

شهردار منطقه بیست تهران ادامه داد: آگاهی رساندن به شهروندان در خصوص وضعیت سلامت جسمی شان علاوه بر پیشگیری بیماری، هزینه های ملی درمانی را نیز کاهش می دهد.

شهردار منطقه بیست تهران در ادامه بازدید از بیمارستان های فیروز آبادی ، حضرت زهرا (س) و بیمارستان تخصصی سرطان در این منطقه از بیماران نیز عیادت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.