آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خانه مطبوعات شهرستان ری با حضور فعالان خبر و اطلاع رسانی تشکیل خواهد شد

به گزارش راگانیوز “دکتر جمالی پور” با حضور در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سخنانی اظهار داشت: شهرستان ری در حوزه رسانه و مطبوعات، دارای ظرفیت های شاخص و برجسته با سلایق گوناگون بوده که برای احقاق حقوق آنان نیاز به ساماندهی و انسجام است .

وی تشکیل خانه مطبوعات استان تهران را اتفاق مبارکی در حوزه رسانه استان بر شمرد و افزود: با آغاز به کار این نهاد، خانه مطبوعات شهرستان ری نیز با حضور فعالان خبر و اطلاع رسانی، تشکیل خواهد شد و اقدامات زیر بنایی لازم در این خصوص صورت پذیرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ری با اشاره به اینکه رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی  جامعه مستلزم عزم جدی و نگاه ویژه خبرنگاران است، یادآور شد: اصحاب رسانه به عشق خدمت صادقانه و بی منت به مردم، سختی کار را به جان خریده و در مسیر آگاهی بخشی به جامعه، پای در این راه سخت و دشوار می گذارند .

وی با اشاره به وجود سلایق گوناگون و گرایش های سیاسی مختلف در بدنه رسانه ها و مطبوعات شهرستان ری، افزود: تفاهم، رفاقت و همدلی از ویژگی های مهم اصحاب رسانه این خطه کهن بوده و با اطلاع رسانی موثر و بهنگام آنان است که در رفع مشکلات تسریع می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین با حضور در غرفه برخی از نشریات محلی شهرستان ری و دیگر مطبوعات و خبرگزاری ها، به سئولات مردم و خبرنگاران پاسخ گفت و برای اصحاب رسانه آرزوی موفقیت کرد.

در این دیدار نیز “مهدی ابوالحسنی” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در سخنانی با اشاره به اینکه زیر بنای یک جامعه آگاه، اطلاع رسانی صادقانه و مناسب است، گفت: بی شک خبرنگاران، پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط را به جامعه اهدا می کنند .

این مدیر فرهنگی تصریح کرد: خبرنگاران درعرصه اطلاع رسانی برای تحقق مطالبات جامعه و حقوق قشرهای مختلف مردم با نهایت تلاش، دفاع می کنند و گاهی نیز نامی از خود بجای نمی گذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.