آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران گفت:در چهارچوب منافع ملی تحریم رسانه ای نمایشگاه مطبوعات معنا ندارد

هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرمانداری ویژه شهرستان ری ضمن بازدید از نمایشگاه  مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: خبرنگار باید آزاده باشد و حقیقت را بنویسد؛ برخی مدام به واردات انتقاد میکنند، مگر در دولت احمدی نژاد واردات نبود؟ ما اذعان داریم که دولت فرش قرمز برای کسی پهن نکرده است و اصل عدم استیلای غیر را طبق قانون و منویات مقام معظم رهبری رعایت نموده است اما تمام کشور ها در اقتصاد به یکدیگر نیاز دارند.

وی تاکید کرد: تمام میکروچیپ های گوشی های موبایل و کامپیوترها با تکنولوژی غرب تولید می شود و آیا میتوانیم بگوییم تکنولوژی ارتباطی را نمیخواهیم؟ خیر باید تا زمان خودکفایی از این تکنولوژی ها بهره ببریم. ما جلوی نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام را در تمامی شئون گرفته ایم ولی فعلا در حوزه اقتصادی که خودکفایی نداریم ناگزیر به واردات هستیم.

دولت تدبیر و امید مردم را با خط کشی جدا نمیکند

فرماندارویژه شهرستان ری ادامه داد: در این دولت اصولگرا و اصلاح طلب در یک تراز هستند و دولت تدبیر و امید متعلق به تمامی جریانات اصولگرا و اصلاح طلب است و مردم را با خط کشی جدا نمیکند. رسانه ها در مطرح کردن برخی مباحث دقت کنند که این مسائل دستاویز موج سواری دشمن مشترک خارجی نشود.

رییس شورای تامین شهرستان ری گفت:‌برای عبور از سختیها نیاز به سعه صدر داریم و باید همدلی و همزبانی در گفتمان رسانه ای برقرار شود و نفع کشور در تعامل است. دشمن بدنبال نشاندن بذر یاس و نا امیدی میان دولت و ملت است اما با همراهی رسانه های تمام جریانات موفق به این عمل نشده اند.

جمالی پور ضمن تاکید بر وجود فضای باز و تعامل سیاسی در کشور گفت:‌ یکی از بزرگترین برکات نظام همین امکان انتقاد رسانه ها از عالی ترین مسوولان اجرایی کشور است. نباید توقع داشته باشیم دولت تمامی مشکلات اکتسابی و ارث بری شده از دولت پیشین را بزودی حل کند زیرا عمق فاجعه با آنچه در ظاهر هست متفاوت است. منتقدان باید وضعیت فعلی را نسبت به قبل از استقرار دولت بسنجند و آنگاه میبینیم اگر نتیجه فعلی ایده آل نیست اما با توجه به آنچه قبل از این بوده مطلوب است.

در چهارچوب منافع ملی تحریم رسانه ای معنا ندارد

معاون استاندار تهران گفت:‌ در این دولت تمامی جریانات سیاسی حق برابر دارند و فضای باز و آزاد رسانه ای برقرار است؛ در چهارچوب منافع ملی تحریم رسانه ای معنا ندارد. نمیشود در نمایشگاه شرکت نکرد و همزمان در فضای عمومی جامعه هر حرفی را زد، اگر کسی اشتباها معتقد به تحریم است بهتر است حقیقتا درب رسانه و روزنامه اش را ببندد که البته این اعتقاد دولت نیست و جریان تدبیر و امید و اعتدال اعتقاد دارد که انتقاد سازنده کشور را به سمت پیشرفت میبرد.

وی در پایان تاکید کرد:‌ نمایشگاه به لحاظ کیفی مطلوب بوده  و مطمئنا با تلاش معاونت محترم مطبوعاتی هر سال بهتر از سال قبل خواهد بود و آنهایی که تحریم کرده اند مخاطبان خود را از شنیدن حرف هایشان تحریم کرده اند و حقیقتا هیچ کس از اینکه عده ای نیایند خوشحال نمیشود مگر اینکه خودشان به زور بخواهند نیایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.