آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: توسعه شهرک های صنعتی منوط به فراهم بودن زیرساخت ها است

به گزارش راگانیوز هدایت الله جمالی پور در کارگروه رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان ری منطقی ترین راهکار جهت ساماندهی حوزه صنعت و خروج از رکود فعلی را تمرکز برروی رفع مشکلات واحدهای صنعتی فعلی عنوان کرد.
وی آینده صنعتی کشور را پس از اجرایی شدن برجام روشن ارزیابی کرد و گفت: اگر چه در حال حاضر وضعیت صنعت در کشور و از جمله شهرستان ری بحرانی است اما با توجه به تحولات سیاسی کشور انقلاب صنعتی پیش رو است.
جمالی پور ارائه تدبیر برای مدیریت و توسعه صنعتی را لازم و ضروری برشمرد و ادامه داد: قانون مداری عاملی مهم در ثبات اقتصادی است و مدیران دولتی و متولیان صنعتی باید قانون را مبنای عمل و رفتار قراردهند.
وی گفت: ظرفیت سنجی، استفاده از پتانسیل های موجود و بومی سازی صنایع باعث ایجاد یک فضای رقابتی جدید در صنعت کشور خواهد شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری نیز در این کارگروه با بیان اینکه صنعت کشور بیمار است افزود: در زمان بیماری و رکود تمامی دستگاههای اجرایی و نظارتی در کنارهم و با نگاه مدیریتی میتوانند مشکلات واحدهای صنعتی را مرتفع کنند.
عزیزاله افضلی گفت: بررسی صحیح و انتقال کارشناسانه مشکلات واحدهای صنعتی توسط کارشناسان حوزه های مرتبط با بخش صنعت به مدیران بالا دستی باعث سهولت و تسریع در انجام مطالبات تولیدکنندگان خواهد شد.
کارگروه بررسی و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان ری با حضور جمالی پور فرماندار ویژه، افضلی رییس اداره صنعت و تجارت و شوکتی رییس اداره محیط زیست شهرستان ری و همچنین موسوی بخشدار کهریزک و استادفرج شهردار باقرشهر برگزار شد.
کمبود سرمایه در گردش، کمبود نقدینگی و مشکل مکان های صنعتی از جمله مشکلات واحدهای تولیدی بازدید شده بود که مقرر شد این مشکلات در ستاد تسهیل استان تهران، طرح و پیگیری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.