آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خانه های دوچرخه مجازی در منطقه 20 راه اندازی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 شهر تهران از عقد تفاهم نامه با مدارس و سرای محلات برای راه اندازی خانه های دوچرخه مجازی در این منطقه جنوبی خبرداد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، علیرضا اسفراینی نژاد با بیان این خبر افزود: در راستای نهادینه شدن فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان، طرح راه اندازی خانه های دوچرخه مجازی در منطقه 20 آغاز شده است و به زودی 400 دستگاه دوچرخه به مدیران محله واگذار می شود تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اسفراینی نژاد با اشاره به اینکه نحوه مدیریت و واگذاری دوچرخه ها به شهروندان با مسئولیت مدیران محله انجام می شود و سامانه دوچرخه سواری منطقه 20 در زمان های مشخصی اقدام به سرویس دوچرخه های تحویلی می کند، تصریح کرد: علاوه بر این طرح، کانکس های سامانه دوچرخه منطقه 20 با 500 دستگاه دوچرخه در 18 نقطه پرتردد و اصلی شهرری نظیر چشمه علی، کبریت سازی، فدائیان اسلام، میادین مادر، نماز، مدرس و…نیز فعال است.

وی به تجربه موفق طرح دوچرخه سواری مجازی دانش آموزی اشاره کرد و افزود: پیش از این براساس تفاهم نامه ای بین معاونت حمل و نقل و ترافیک و مدیران 5 دبیرستان، 150 دستگاه دوچرخه به مدارس واگذارشد که نتایج مثبت آن موجب شد تا طرح خانه های دوچرخه مجازی در محله های 20 گانه این منطقه جنوبی نیز در دستور کار قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح خانه های دوچرخه مجازی برای نخستین بار در شهر تهران در این منطقه جنوبی اجرا می شود یادآور شد: جلب مشارکت مدیران محله و شهروندان از نقاط قوت این طرح است که موجب ماندگاری آن خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.