آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خطیب شهرری:ملت ایران پاسخ اظهارات اوباما را در 22 بهمن خواهند داد

راگانیوز- امام جمعه شهرری گفت: ملت شجاع و غیور ایران اسلامی پاسخ برخی اظهارات رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا را در روز 22 بهمن ماه خواهند داد.

امام جمعه شهرری

به گزارش راگانیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در نماز جمعه شهر ری افزود: مردم با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخ قاطعانه ای به برخی از اظهارات ˈ وندی شرمنˈ و برخی از مسوولان سیاست خارجه امریکا را که گستاخانه سخن می گویند می دهند.

وی اظهار داشت: مردم در 22 بهمن ماه با یقین کامل در راهپیمایی شرکت و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی را خنثی می کنند.

شاهچراغی بیان کرد: ملت شجاع و غیور ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با سیاست های اعمال شده علیه خود آشنا هستند و راهکارهای مناسب برون رفت را به خوبی می دانند.

امام جمعه شهرری بیان کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه کمتر از روز عاشورا نیست و انشالله با یقین کامل در این راهپیمایی شرکت می کنیم و دشمنان اسلام را مایوس خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی گفت:خلق حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی مردم ایران اسلامی موجب بی اثر شدن سیاست های تحریمی شده است و این امر زمینه عصبانیت برخی از دولتمردان و سیاستمداران آمریکایی را فراهم کرده است.

وی افزود: تهدیدات نظامی دشمنان نیز وحدت و اتحاد ملی را بیش از گذشته فراهم می کند.

وی در بخشی دیگر از خطبه های این هفته نماز جمعه، به سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) اشاره کرد و گفت: این مراسم باید بنحو احسن انجام شود تا دل صاحب الزمان از شیعیانش خوشحال شود.

خطیب نماز جمعه شهرری همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز نیرو هوایی و ضمن تبریک به تمامی سنگرداران مرز های هوایی این ملت اظهارداشت: وجود نیروی هوایی و مراقبت از مرز های هوایی یکی از دشوارترین کارها است که وجود آن بسیار ضروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.