آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار: تبدیل کردن تهدیدات به فرصت یکی ازآموزه های امام راحل است

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری، گفت: امام خمینی (ره) با اتکا به خداوند و حمایت های مردم تهدیدات و دشمنان را به فرصت تبدیل می کرد و این یکی از آموزه های امام راحل به ملت ایران بود.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ عصر شنبه در حاشیه آئین ادای احترام جمعی از مسوولین ادارات و کارکنان شهرستان ری با آرمان های امام راحل اظهار داشت : امام راحل در وصیت نامه سیاسی و عبادی خویش مسیرهای تعالی انقلاب اسلامی را نشان داده اند.

وی عمل به توصیه ها و وصایای امام راحل را در راستای رفع بسیاری از مشکلات کشور بسیار اثرگذار دانست و اظهار داشت: هر چقدر مسوولان محرومین را مورد توجه قرار دهند اعتماد عمومی مردم به آنان انقلاب پایدارتر و نظام مقدس جمهوری اسلامی به سهولت به سر منزل مقصود خواهد رسید.

فرماندار ری تاکید کرد: مسیر و راه امام خمینی (ره) همواره چراغ راهنما و مد نظر مسوولان نظام به ویژه جانشین صالح ایشان رهبر مظعم انقلاب بوده است.

با اشاره به دیپلماسی امام راحل در زمان حیات خویش گفت:امام همواره با تشخیص منافع صحیح ملت و فرصت ها و تهدیدات بهترین تاکتیک را انتخاب می کردند.

جمالی پور، همچنین با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و با بیان اینکه این روز به عنوان روز ملی ملت ایران در تاریخ ماندگار شده است افزود: حضور گسترده مردمی همانند سال های گذشته توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه، ارزیابی معاندین و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس حضور مردم در این راهپیمائی شکل می گیرد، از تمام مردم غیور و انقلابی شهرستان برای حضور گسترده و با شکوه دعوت کرد.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.