آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خیرین کهریزک، حامی توشه راه مسافران اربعین حسینی (ع)

به گزارش راگانیوز، با هماهنگی شهردار کهریزک، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین شهر برای حمایت از کاروان‌های راهی شده به سوی برگزاری آیین اربعین حسینی(ع) جمع‌آوری می‌شود.

رامین عربی، شهردار کهریزک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: در چند سال اخیر همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، تعداد بی‌شماری از زائران و عاشقان امام حسین (ع) پای پیاده راهی سرزمین عراق می‌شوند تا بزرگترین گردهمایی و آیین عزاداری جهان را رقم بزنند.

وی گفت: با توجه به تعداد بی‌شمار مسافران و ارائه خدمات مناسب نظیر تامین هزینه‌های ایاب و ذهاب، پذیرایی، اسکان، درمان و … امسال مسئولان استانداری تهران بر آن شده‌اند تا با اجرای طرح جذب مشارکت خیرین شهرهای مختلف استان تهران، بخشی از این هزینه‌ها را تامین کنند.

شهردار کهریزک در ادامه افزود: به همین منظور در راستای اجرای این طرح از تمام خیرین شهر کهریزک دعوت به عمل آمده است تا در این کار خیر و خداپسند سهیم باشند.

وی بیان داشت: با توجه به گردهمایی‌های مستمر خیرین در شهرداری کهریزک و اعلام آمادگی آن‌ها برای شرکت در این طرح، وعده ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی خیرین داده شده است که کمک‌های نقدی از طریق شماره حساب ارسالی از سوی استانداری تهران مستقیماً از سوی خیرین به حساب مذکور واریز می‌شود و کمک‌های غیرنقدی در قالب مواد خوراکی، پوشاک و وسایل مورد نیاز در حین سفر با هماهنگی شهرداری کهریزک جمع‌آوری و به ستاد مربوطه در استانداری تهران ارسال می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.