آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دام فروشان حریم باقرشهر ساماندهی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر: مسئول پسماند و محیط زیست شهرداری باقرشهر درگفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر اظهارداشت: در راستای طرح انتقال دام فروشان موجود در منطقه به مراکز مجاز این موضوع در دستورکار محیط زیست شهرداری باقرشهر قرارگرفت.

یونس معروفی اظهارداشت: برابر بازدیدهای میدانی به‌عمل‌آمده تعداد 43واحد دام فروشی بزرگ وکوچک که عمدتاً در اطراف روستای گلحصارمی‌باشند شناسایی گردید ودر ادامه برای تمامی این واحدها تشکیل پرونده ودر مرحله اول اخطاریه کتبی مبنی بر پیگیری مشکل واحد خود به متصدیان دام فروشی‌ها ابلاغ گردیده است.

وی با تأکید بر پیگیری این طرح اظهار داشت: دراین بازدیدها مطلع گشتیم چند واحد دام‌پروری برخلاف ضوابط و پروانه خود اقدام به فروش دام در کنار پرواربندی نموده‌اند که این موضوع رسیدگی شده است وتا کنون برای 20واحد دام فروشی در کارگروه محیط‌زیست شهرداری رأی تعطیلی وانتقال به مراکز مجاز صادر گردیده است.

معروفی گفت: بعدازابلاغ رأی تعدادی از دام‌پروری‌ها متعهد شدند بخش دام فروشی را تعطیل نمایند ودراین‌بین تعداد 3دام فروش بزرگتعطیل و 3 واحد دیگر نیز جهت پلمپ ارجاع شدند که بعد از تعطیلی آن‌هاتا ساماندهی وانتقال این واحدها به مکان مجاز ودر نظرگرفته‌شده ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.