آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عوارض آلایندگی واحدهای آلاینده باقرشهر با جدیت مطالبه می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهردرراستای پیگیری عوارض آلایندگی محیط زیست به خصوص پالایشگاه نفت شهید تندگویان نشست مشترک مدیریت شهری باقرشهر ومدیرکل مالیات برارزش افزوده استان تهران برگزارشد.

دراین دیدار شهردارباقرشهر با اشاره به مشکلات عدیده ای که شهرداری باقرشهربا عدم پرداخت این عوارض با آن روبرو است اظهارداشت: صنایع آلاینده همجوار بخصوص پالایشگاه نفت شهید تندگویان همیشه بیشترین آسیب را از لحاظ زیست محیطی به باقرشهر وارد نموده اند، اما سهم آن ها در رفع معضلات ومشکلات شهری بسیارناچیز است.

استادفرج بااشاره به حکم ماده 123 قانون برنامه پنجم توسعه اظهارداشت:براساس این قانون توزیع عوارض موصوف براساس شاخص جمعیت شهرستان ری صورت می گیردکه حقوق شهروندان ما در این توزیع ضایع میگردد، زیراشهروندان باقرشهر بیشترین آسیب را از این ناحیه متحمل می شوند واز طرفی کمترین بهره از این عوارض سهم شهرباقرشهر است که متاسفانه تا کنون این عوارض درسال جاری توزیع نگردیده است.

وی درپایان، ابراز امیدواری کرد با پیگیری های مجموعه شهرداری واعضای شورای اسلامی باقرشهر وهمراهی مدیرکل محترم مالیات بر ارزش افزوده استان تهران این معضل ومشکل برطرف گردد.

لازم به ذکر است این نشست مشترک با حضور سعید استادفرج شهردارباقرشهر، علیرضا قربانعلی وحسین توکلی ازاعضای شورای اسلامی شهر،منصورزارعی مسئول درآمد شهرداری باقرشهر،فریدونی مدیرکل  مالیات برارزش‌افزوده استان تهران ومعاونین ایشان در دفتر مدیرکل مالیات برارزش‌افزوده استان تهران برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.