آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20: پیشگیری و آموزش از اصول مدیریت بحران است

راگا نیوز: دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 با اشاره به نقش مهم آموزش در مواقع بحرانی گفت: پیشگیری و آموزش از اصول مدیریت بحران است.

 محسن کریمی ، با اعلام این خبر گفت: به‌ منظور آشنایی داوطلبان واکنش اضطراری محلات با مبانی مدیریت بحران و چگونگی مقابله با حوادث در زمان وقوع زلزله و مواقع بحرانی، کارگاه مدیریت بحران در سرای محله استخر برگزار شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و نجات و سمینارهای آموزشی مدیریت بحران اقدام به برگزاری این کارگاه کرده است، افزود: در این کارگاه شرکت کنندگان با اصول اولیه نجات، جان مصدومان جهت جلوگیری از کاهش مرگ و میر و  وخیم شدن حال آنها و کمک در بهبود سریع‌تر وضعیت جسمی آنها آشنا شدند.

وی در ادامه ابراز داشت: در این کارگاه ضمن تاکید بر خود امدادی و دگر امدادی به صورت تئوری و عملی در ارتباط با نحوه تریاژ مصدومان، علایم و نشانه‌های خفگی، CPR، انواع زخم‌ها و سوختگی، حمل مصدوم، و همچنین روش‌های کنترل و پیشگیری از آتش‌سوزی و استفاده از انواع خاموش کننده‌ها توضیحاتی بیان شد.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: آشنایی داوطلبان واکنش اضطراری با شرح وظایف ستاد مدیریت بحران و کسب مهارت‌های لازم در اطلاع رسانی صحیح و کمک به سایر هموطنان در موارد اضطراری و حوادث غیرمترقبه بسیار موثر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.