آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دکتر حبیبی : بوستان ۱/۵ هکتاری ۹ دی در هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رئیس شورای اسلامی باقرشهر در نشست صمیمی با خبرنگاران گفت : بسیار خرسندیم که بار دیگر توفیقی پیش آمد و در خدمت خبرنگاران و صاحبان قلم هستیم خبرنگارانی که همواره در پیشبرد اهداف شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ما را حمایت و یاری کرده اند .

دکتر حبیبی در خصوص عملکرد دوره چهارم مدیریت شهری اظهار داشت : پروژه خط انتقال لوله آب با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان به اتمام رسیده است و ما امروز شاهد آب شربی گوارا و سالم برای شهروندان باقرشهری هستیم که یکی از امور بسیار سختی بوده که با همت شهرداری باقرشهر و شورای اسلامی و اهتمام ویژه فرماندار ویژه شهرستان ری انجام شده است .

وی در خصوص پروژه های مهمی که در این دوره به بهره برداری رسیده اند ؛ تصریح کرد : کمربندی غربی با هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان تحول بزرگی در حوزه حمل و نقل بوده است ،ایستگاه دوم آتش نشانی ،ساختمان مدیریت بحران،باغ وحش و حیات طبیعت عطرسیب ،کتابخانه عطر گل محمدی ،احداث میدان میوه و تره بار ،زورخانه سیدالکریم (ع) ، خانه ژیمناستیک و … از جمله پروژه های مهمی است که در این دوره به بهره برداری رسیده اند .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به افتتاح بوستان ۱/۵ هکتاری ۹ دی در هفته دولت ؛افزود : پروژه دی کلینیک باقرشهر تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته که امیدواریم در دوره پنجم مدیریت شهری به اتمام برسد .

 

وی در پایان از ارتقای درجه شهرداری باقرشهر به رتبه هفتم خبر داد و تصریح کرد :با توجه به اینکه پروژه های چشمگیری در باقرشهر احداث شده است و سرانه های فضای سبز و ورزشی بسیار افزایش داشته شهرداری باقرشهر به رتبه هفتم ارتقا یافت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.