آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دیدار با خانواده شهدا تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهداست

به گزارش راگانیوز ، حسین نصراله صبح امروز در دیدار با خانواده شهدای شهرستان ورامین اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب طرح سپاس به نوعی تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس و تاکید بر ادامه یافتن اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه طرح سپاس مورد تائید رهبر معظم انقلاب است، افزود: با توجه به اینکه پدران و مادران شهدا در کهولت سنی قرار داشته و همواره نیاز به مراقبت روزافزون دارند سرکشی و دیدار آن‌ها در قالب طرح سپاس در اولویت کار ما قرار گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با اشاره به اینکه طرح سپاس با الگوگیری از دیدار رهبر معظم با خانواده‌های شهدا شکل گرفته است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران عزت و سربلندی خود را مرهون و مدیون فداکاری شهدا و ایثارگران می‌داند که در این میان نقش خانواده شهدا بسیار حائز اهمیت است.

نصراله ضمن پاسداشت از زحمات خانواده شهدا و جانبازان در هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: شهدا و خانواده‌های بزرگوار و صبور آن‌ها ولی‌نعمت همه ما هستند که تحت رهبری امام راحل با روحیه انقلابی و جهادی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان داده و ایثار کردند بنابراین ما نیز باید تلاش کنیم تا این انقلاب که با جانفشانی و ایثار این عزیزان به دست آمده به دست نااهلان نیافتد.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران از بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت ایران است، افزود: حضور در کنار خانواده شهدا و ایثارگران سبب تقویت روحیه جهادی انسان می‌شود امید که این روحیه و انرژی سبب خدمت هر چه بهتر ما به این بزرگواران شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در ادامه ابراز کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران که خود را وقف انقلاب اسلامی کرده‌اند یک وظیفه است که باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق این امر مهم استفاده شده و به مشکلات و دغدغه‌های خانواده شهدا و جامعه ایثارگران رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز که استکبار جهانی و دشمنان اسلام تلاش دارند تا مردم ایران را به هر طریق ممکن از فرهنگ شهادت دور کنند به طور قطع برگزاری چنین طرح‌هایی برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمن موثر خواهد بود.

 نصراله گفت: خدمت به خانواده مگزارش راگانیوعظم شهدا و ایثارگران که خود را وقف انقلاب اسلامی کرده‌اند یک وظیفه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.