آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهپیمایی عظیم مردم باقر شهر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در اربعین حسینی

به گزارش راگانیوز ، عزاداری اربعین حسینی سید وسالار شهیدان و پیاده روی گسترده مردم با حضورشهردار باقر شهر ، بخشدار کهریزک ،اعضای شورای اسلامی شهر از مسجد موسی بن جعفر (ع) باقرشهر صبح امروز آغاز شد .

این مراسم معنوی در حالی برگزار شد که از ساعات ابتدایی صبح امروز به شدت باران می بارید اما شورمردم برای شرکت درعزاداری امام حسین (ع) نه تنها کاهش نیافت بلکه در مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با ورود انبوه مردم مواجه بود .

شهردار باقرشهر با حضور در این راهپیمایی عظیم و عزاداری اربعین اباعبدالله حسین(ع)  در گفتگو با خبرنگار ما گفت : حضور مردم در قافله جاماندگان کربلا در طی سال های اخیر به یک حرکت بی نظیر فرهنگی تبدیل شده وعزاداران و عاشقان امام حسین(ع) که به هر دلیل نتوانسته‌اند در کربلای معلی باشند  در این مراسم معنوی به صورت خود جوش حاضر شده تا عشق و علاقه خود را به سالار شهیدان نشان دهند و امسال ما نیز شاهد حضور باشکوه مردم باقر شهر در این راهپیمایی عظیم هستیم .

در این مراسم شهرداری باقر شهر با برپایی  ایستگاه صلواتی در طول مسیر از باقرشهر به سمت حرم  حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری و توزیع آش از عاشقان سید و سالار شهیدان پذیرایی کرده و با آمادگی کامل به زائرین خدمت رسانی کردند .

لازم به ذکر است ؛ این مراسم همزمان با برپایی و اقامه نماز ظهر اربعین با حضور صدها هزار عاشق وعزادار اباعبدالله حسین (ع) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و تمام خیابان‌ها و معابر اطراف آستان و مسیرهای راهپیمایی عزاداران حسینی به پایان رسید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.