آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عظمت و اقتدار ملت ایران پایدار است

به گزارش راگانیوز ؛ از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین نقی مهدوی‌خواه صبح امروز در حاشیه راهپیمایی عظیم ملت غیور و شهیدپرور استان تهران با حضور در غرفه ستاد خبری پیاده‌روی اربعین حسینی در خیابان فدائیان اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به حضور پرشور مردم خداجوی ایران اسلامی در این مانور مسلمانان اظهار داشت: شور حضور پرشور مردم امسال بسیار عالی بود، چراکه با وجود شدت باران و سرمای وا با شور، اشتیاق و هیجان در این مراسم معنوی حضور یافتند.

وی گفت: هر روز جوشش ملت غیور ایران اسلامی بیشتر می‌شود و این مهم از اخلاص و عظمت اهل بیت (ع) است که خداوند متعال در دل امت قرار داده است.

معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران افزود: بنا به روایتی از معصومین (ع) روزی خواهد رسید که حجم بالای عزاداران و پرچم‌های عزا به سمت کربلا حرکت می‌کند؛ امروز نیز پرچم‌های عزا و دل‌های عزاداران حسینی به سمت کربلا و بقاع متبرکه است.

وی عنوان کرد: امروز ملت ایران با حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند که همواره برای مقابله با استکبار متحد هستند و هر فردی به نوبه خود در این راه نقش آفرینی می‌کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.