آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رسانه‌ها دیدبان مردم هستند

معاون استاندار تهران گفت: رسانه‌ها به‌عنوان دیدبان مردم مسائل را باتوجه به ظرفیت‌های کشور مطرح کنند و نگاه رسانه نباید یک طرفه باشد بلکه باید جامع‌نگر باشد.هدایت‌الله جمالی‌پور بعدازظهر امروز در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان ری پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت: رسانه و روابط‌عمومی دو حوزه نزدیک به‌ هم و وابسته به یکدیگر هستند. رسانه و روابط‌عمومی به قدری نزدیک به هم هستند که تمیز قائل شدن بین آن‌ها کار بسیار دشواری است.

معاون استاندار تهران برگزاری نشست‌های مشترک کمیته اطلاع‌رسانی شهرستان و شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها را منشاء نزدیک شدن دیدگاه‌ها، انس و الفت بیش از پیش و منبع برطرف کننده سوءتفاهم‌ها دانست و افزود: نشست‌های مشترک بین کمیته اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها آغازگر تعاملات و تفاهمات بیش از پیش این دو حوزه با یکدیگر است.

81261339-5864088

* تاکید معاون استاندار تهران بر اهمیت دادن مسئولان اجرایی به حوزه رسانه

جمالی‌پور با بیان اینکه به شخصه اهمیت ویژه‌ای برای حوزه ارتباطات قائل هستم، عنوان کرد: از مسئولان اجرایی خواسته‌ام اهمیت ویژه‌ای به حوزه ارتباطات بدهند و به آن‌ها تاکید کردم که از نقد هراس نداشته باشند.

وی در ادامه، نقد سازنده را راهگشا دانست و گفت: مسئولان اجرایی باید به نقدها گوش فرا دهند و اگر نقدی وارد بود آن امور را اصلاح کنند و اگر نقدی وارد نبود شفاف‌سازی کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: همه مدیران و دستگاه‌ها باید با گشاده‌رویی از نقدهای سازنده استقبال کنند چراکه این نقدها فضای خدمت را راحت‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که نقد درون آن نباشد آن جامعه مرده است، گفت: باید جامعه و مدیران اجرایی نقد را به‌عنوان ابزار اصلاحی بدانند و اگر مشکلی است با بیان این مباحث و بهره‌گیری از تجربیاتی که از طریق رسانه‌ها منتقل می‌شود، برطرف شود.

* به نقد منصفانه احترام می‌گذاریم

معاون استاندار تهران تصریح کرد: ما در مدیریت اجرایی به نقد منصفانه احترام می‌گذاریم و نگاه و رویکرد ما به نقد منطقی است.

وی رسانه‌ها را دیدبان مردم خواند و گفت: رسانه‌ها نیز به‌عنوان دیدبان مردم مسائل را با توجه به ظرفیت‌های کشور مطرح کنند و نگاه رسانه نباید یک طرفه باشد بلکه باید جامع‌نگر باشد.

جمالی‌پور اظهار داشت: ایجاد فضای کاذب یا ارتقاء مطالبات مردم بدون توجه به ظرفیت‌های دولت فقط دوگانگی ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید به‌عنوان ارگان‌های حامی نظام به ظرفیت‌های کشور توجه داشته باشند، عنوان کرد: رسانه‌ها با شناخت صحیح از داشته‌ها و ظرفیت‌های کشور و همچنین مطالبات مردم، مسئولان را در مدیریت صحیح منابع یاری دهند.

معاون استاندار تهران در پایان تصریح کرد: رسانه‌ها اگر به شایستگی رسالت خود را انجام دهند، می‌توانند از فساد جلوگیری کنند و به‌عنوان دیده‌بان از منابع ملی صیانت کرده و یاری‌ مسئولان در جامه عمل پوشاندن به مطالبات مردم سبب تقویت اعتبار نظام و ارتباط مردم و دولت شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.