آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

روز قدس ابتکار بی نظیر امام راحل (ره) در حمایت از مردم فلسطین بود

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ابتکار بی نظیر و ماندگار بنیانگذار انقلاب اسلامی در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین بود.

 

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، ˈمجید شصتیˈ اظهارداشت: ابتکارامام خمینی (ره) در تعیین روز جهانی قدس موجب شد تا امروز تمام مردم آزادیخواه دنیا به ویژه مسلمانان فریاد حمایت از مردم بی پناه فلسطین را به گوش جهانیان وصهیونیست ها برسانند.

وی با اشاره به مظلومیت مردم غزه و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و کشته و زخمی کردن مسلمانان روزه دار فلسطین، افزود: مردم بی دفاع غزه 18 روز است که مورد هجوم این رژیم جنایتکار قرار گرفته اند و متاسفانه برخی از دولت ها نیز در این خصوص سکوت کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به اینکه هرسال راهپیمایی روز جهانی قدس پرشکوه تر از سال های گذشته برگزارمی شود، خاطر نشان کرد: تنها راهپیمایی روز جهانی قدس برای سرنگونی رژیم صهیونستی کافی نیست بلکه باید برای خاموش کردن فتنه صهیونیست ها اقدامات عملی دیگری از جمله تحریم کالاهای آن رژیم و اخراج سفرا و تعطیلی سفارت خانه های رژیم جعلی اسراییل در تمام کشورهای دنیا از جمله دنیای اسلام انجام شود.

وی در پایان از همه فرهنگیان بسیجی و دانش آموزان و اولیای آنان دعوت کرد تا همچون سال های گذشته در راهپیمایی پرشور و مهم روز جهانی قدس شرکت کرده و از این طریق التیامی بر درد و رنج های مردم بی دفاع فلسطین اشغالی و قدس شریف، این قبله گاه اول مسلمانان جهان باشند.

بنابراین گزارش، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ری، همزمان با تمام کشور روز جمعه سوم مردادماه جاری ساعت یازده صبح از محل میدان بسیج مستضعفان (سه راه ورامین) به سمت مصلی نماز جمعه شهرستان ری برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.