آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رییس اداره برق منطقه ری: روشنایی بزرگراه شهید کریمی استاندارد است

راگانیوز– رییس اداره برق منطقه ری گفت: روشنایی بزرگراه شهید کریمی (45 متری) در شهر ری مناسب و در حد استاندارد است و هیچگونه روشنایی جدیدی از سوی این اداره در مسیر بزرگراه افزوده نخواهد شد.

به گزارش راگانیوز، در پی وقوع تصادف روز بیست و سوم فروردین /شنبه شب/ در مسیر بزرگراه شهید کریمی حد فاصل ایستگاه های دیلمان و گذرنامه که منجر به فوت پسربچه هشت ساله شد، یکی از علل بروز این حادثه نبود دید کافی و روشنایی مناسب برای خودروهای عبوری از سوی ساکنان و نیروهای پلیس عنوان شد.

بنابراین گزارش، خانواده متوفی با قبول بی احتیاطی فرزندشان به جهت عبور از عرض بزرگراه و استفاده نکردن از پل عابر پیاده، عدم تامین روشنایی بزرگراه و سرعت بالای خودروهای عبوری در این مسیر را نیز از دلایل عمده بروز این حادثه و تصادف منجر به فوت کودک هشت ساله خود عنوان کردند.

رییس اداره برق منطقه ری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: مسیر بزرگراه شهید کریمی حد فاصل پل خبرنگار(شهید صارمی) تا صوفی حدود هشت کیلومتری است که در این مسیر بالغ بر 190 پایه فلزی روشنایی دو طرفه تعبیه شده و از این نظر با توجه به موقعیت کمربندی، روشنایی مسیر در حد استاندارد می باشد.

داوود رحیمی با بیان اینکه سرکشی و نظارت و از طرفی تعمییر و شستشوی این تعداد روشنایی و دیگر مسیر های پرتردد از سوی عوامل اداره برق ری طبق برنامه های زمانبندی در حال انجام است، اظهارداشت: در سال گذشته بودجه روشنایی این منطقه 280 میلیون تومان بود که تا حدود 600 میلیون تومان برای تعمیر و بازسازی و نگهداری روشنایی خیابان ها هزینه شد.

وی افزود: پس از اینکه بخشی از مسیر بزرگراه شهید کریمی به عنوان خط ویژه اتوبوس بی آرتی تعیین و تجهیزات ایستگاهی در آن نصب و راه اندازی شد، برای تامین برق آن شرکت برق منطقه ری با مشکلاتی موجه گشت که با همکاری شهرداری منطقه 20 این موانع رفع شد.

ایرنا/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.