آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ساماندهی 15 موقعیت از کانال‌های جنوب تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 از ساماندهی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی این منطقه و احداث بیش از 12 هزار متر طول کانال جدید در این منطقه جنوبی خبر داد.
ساماندهی 15 موقعیت از کانال‌های جنوب تهران
ابراهیم بابازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با بیان این خبر گفت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از آب‌های سطحی شهر تهران به منطقه 20 هدایت می‌شوند، بهسازی و ساماندهی کانال‌های اصلی و فرعی این منطقه جنوبی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته که از ابتدای سال تاکنون 12 هزار و 419 متر طول، احداث کانال و لوله‌گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه روند بهسازی و ساماندهی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی همچنان ادامه دارد، افزود: احداث کانال در خیابان‌های قدس، مدائن، شهید سیانکی، جوانمرد قصاب، شهید محمد عربی، شهید صمدی و شهید یزدان‌خواه و لوله‌گذاری خیابان‌های فدائیان، شهید رجایی، بهشتی، شهید آوینی، ورامین، کوی اسلام، مسلم بن عقیل، شهید احمدپور و بهسازی کانال آزموده و بازیافت از 15 موقعیت منطقه 20 است که شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی آن ساماندهی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 20 در پایان به احداث کانال‌هال فرامنطقه‌ای نیز اشاره کرد و گفت: احداث کانال‌های هرنجی، سرخه حصار و هلال احمر از کانال‌های درجه یک منطقه 20 هستند که مراحل مطالعاتی آن به پایان رسیده و به زودی وارد مرحله اجرا می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.