آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عملکرد دولت در اجرای طرح تحول سلامت قابل دفاع است

 امام جمعه شهرری گفت: دولت در عرصه داخلی، کنترل قیمت ارز و کنترل تورم و به ویژه اجرای طرح نظام سلامت در مناطق مختلف کشور به خوبی عمل کرده است.

امام جمعه شهرری:9 دی تجلی میثاق امت با ولایت فقیه است

به گزارش  راگانیوز، سید علی شاهچراغی در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به تقوی الهی و تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد:آنچه از بیانات رهبری می تواند برای ما قابل توجه باشد این است که باید از خدمات دولت قدردانی شود دولت یازدهم خدمات ارزشمندی را در عرصه داخلی و خارجی ارائه داده است، در عرصه داخلی کنترل قیمت ارز و کنترل تورم و به خصوص اجرای طرح نظام سلامت در مناطق مختلف کشور بوده است.

وی افزود: امروز از مشکلات کشور ما اعتیاد می باشد که برای خانواده ها و جامعه گرفتاری های زیادی را به وجود آورده است.

امام جمعه شهرری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در حوزه سیاست خارجی دولت به صورت جدی با آمریکا و اسرائیل غاصب مقابله داشته و در رابطه با کمک به دولت عراق در مقابل گروه تکفیری داعش خدمات خوبی را ارائه داده است.

وی افزود: در این هفته پیروزی مردم غزه بر اسرائیل را داشتیم که مقاومت پیروزی خود را مرهون حمایت های جمهوری اسلامی ایران می دانند اسرائیل با کشتن بیش از 2 هزار فلسطینی جنایات بی سابقه ای را مرتکب شد به گونه ای که سازمان ملل نیز به این نسل کشی اعتراف کرد و رژیم صهیونیستی با این جنایات خود را نابود کرد.

حجت الاسلام شاهچراغی گفت:‌ آمریکا و اروپا و کشورهای مرتجع عربی با حمایت های خود از رژیم صهیونیستی همه ملت ها را نسبت به خود بی اعتماد کردند.

وی بیان کرد:‌ مقاومت مردم فلسطین بدون هیچ امکاناتی نشان داد که می توان بر اسرائیل پیروز شد و اسرائیل به آن گونه نشان می داد قوی نبود در صورتی که مقاومت را  یک کشور قوی و قدرتمند مانند ایران حمایت می کرد که این پیروزی را به تمامی ملت ایران و ملت غزه و مسلمانان جهان تبریک می گویم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.