آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شرکت 500 خانوار ایتام موسسه خیرین امام علی(ع) در ضیافت افطاری

ضیافت افطاری با شرکت 500 خانواده ایتام تحت پوشش موسسه خیرین امام علی (ع) شهرستان ری یکشنبه شب برگزار شد.

معاون فرهنگی موسسه خیرین امام علی(ع) یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا هدف از برگزاری این ضیافت الهی را تکریم خانواده ایتام در جامعه عنوان کرد و گفت: این ضیافت با حضور برخی از مسوولان اجرایی شهرستان و به همت یک فرد خیر در محل فرهنگسرای ولا برگزار شد.

ˈمحمد صادق اوسطیˈ افزود: خانواده های فقیر و ایتام، با مشکلات بسیاری در زندگی روبه رو هستند و بسیاری از آنان توانایی حمایت از فرزندان خود را نداشته و نیازمند مساعدت و توجه جدی مسوولان هستند.

وی یکی دیگر از اهداف برپایی ضیافت الهی جذب خیرین برای حمایت از اعضای خانواده های ایتام در راستای تامین بخشی از هزینه های آموزشی، تامین اجتماعی و خدمات درمانی این قشر آسیب پذیر برشمرد.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه 500 یتیم منطقه میهمان سفره بزرگ کرامت بوده تا ضمن افطاری در این سفره، لحظاتی شاد و معنوی را تجربه کنند، اظهار داشت: در کنار رسیدگی به نیازهای نیازمندان که از اهداف مهم و ضروری فعالیت های موسسه رسیدگی به امر تعلیم و تربیت و تغذیه فرهنگی و عاطفی مددجویان و خانواده های آنان و همچنین ایتام و دانش آموزان کم بضاعت در مناطق محروم به یاری خداوند توانسته ایم بالی برای پرواز آنها به آسمان علم و ایمان باشیم.

معاون فرهنگی موسسه خیرین امام علی (ع) گفت: لذا به منظور جلوگیری از ترک یا افت تحصیلی فرزندان خانواده های تحت پوشش با توجه به حمایت خیرین، کمک هزینه براساس مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاه) به صورت ماهانه پرداخت می شود.

اوسطی افزود: در راستای ارتقای سطح تحصیل فرزندان خانواده های تحت پوشش، کلاسهای تقویتی برای فرزندان این خانواده ها برگزار و یا هزینه آن توسط خیرین تامین می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.