آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر:لزوم توجه به سلامت شهروندان

شهردار باقرشهر گفت: توجه به سلامت شهروندان در ابعاد مختلف بهداشتی، روحی و روانی و اهمیت دادن به سلامت اجتماعی آنها از اولویت های این شهرداری است.

phpThumb_generated_thumbnailjpg

به گزارش راگانیوز به تقل از روابط عمومی شهرداری باقرشهر«سعید استادفرج» با تأکید بر غافل نبودن مدیریت شهری از سلامت و بهداشت شهروندان اظهار کرد: شهرداری برای تحقق برنامه های حوزه سلامت از تمامی امکانات و فضاهای عمومی تحت مدیریت شهرداری و سازمانهای وابسته به آن بهره خواهد گرفت.

این مسئول دلیل اصلی عملیاتی نشدن بسیاری از برنامه های حوزه سلامت شهروندان در زمینه ارتقای سلامت جسمی وروانی شهروندان را خط مشی دستگاه های مجری و متولی امر در شهر اعلام کرد افزود: دستگاه های متولی عرصه سلامت جسمی؛روانی و سلامت اجتماعی شهر و ورزش همگانی و متولیان فرهنگی باید تعامل و همکاری بیشتری با این حوزه داشته باشند.

ضرورت توسعه فعالیت های اجتماعی بهتر

شهردار باقرشهر هزینه های فرهنگی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تلاش برای ارتقای سلامت شهروندان را بهترین سرمایه گذاری عرصه اجتماعی خواند و همراهی و همکاری دستگاه های متولی را در این زمینه با شهرداری باقرشهر فرا خواند.

وی توسعه فعالیت های اجتماعی بهتر و بهره گیری از فضاهای شهری را برای ارتقای سلامت شهروندان یک ضرورت خواند و گفت: نباید زیاد خودمان را درگیر جا و مکان کنیم و با همت و پشتکار باید در همه بخش ها و زمینه ها فعالیت کنیم.

«استاد فرج» با تاکید بر توجه به بهداشت روان گفت: کم کردن دغدغه‌های اجتماعی یکی از راه‌های مهم برای اصلاح سبک زندگی است بنابراین فرهنگسراهای شهر باید به اصلاح سبک زندگی، هدایت معنوی انسان‌ها و ارتقاء فکری و سواد شهروندان بپردازند.

وی در پایان با اشاره به سیاست شهرداری در مسیر توسعه متوازن شهر خاطرنشان کرد: شهرداری باقرشهر براساس خط مشی که شورای اسلامی شهر تعیین کرده و براساس عهدی که با مردم بسته است برای توسعه متوازن و توجه به امورات فرهنگی شهر تلاش می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.