آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر:لزوم دستیابی به توسعه پایدار شهری

شهردار باقرشهر با اشاره به اهمیت دستیابی به توسعه پایدار شهری ابراز کرد: این مهم در باقرشهر در صورتی ممکن می شود که اقدامات عمرانی، شهری و خدماتی منتج از مطالعات و پژوهش های کاربردی باشد.

download

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری باقرشهر«سعید استادفرج» تأکید کرد: برای رسیدن به چنین هدفی، تعامل با آحاد جامعه به‌خصوص نخبگان، اندیشمندان، کارشناسان و شهروندان علاقه‌مند حائز اهمیت است.

وی اختصاص اعتبارات و تسهیلات به منظور بهینه‌سازی سرانه خدمات شهری را از ملزومات مورد نیاز شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دانست و اظهار کرد: زیرساخت‌های شهری در پرتو نگاه ملی و با هدف خدمت رسانی به شهروندان تقویت و توسعه می‌یابد.
تقویت زیر ساخت ها در اولویت

شهردار باقرشهر با بیان اینکه در حال حاضر همه عوامل توسعه در شهرداری باقرشهر مهیا است، بیان کرد: توسعه همه جانبه شهر و ارائه خدمات شهری، اجتماعی و زیرساخت‌های کالبدی در طیف وسیع‌تر و کیفیت مطلوب‌تر از اولویت‌های مهمی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد.

«استادفرج» روند رو به رشد شاخص‌های زندگی شهری از جمله وضعیت فضای سبز، پار‌ک‌ها و تفرجگاه‌ها و اماکن ورزشی اعم در باقرشهر را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: این جایگاه با اهتمام و تلاش مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی باقرشهر محقق شده است و با اجرای طرح‌های عمرانی استمرار خواهد داشت.

توسعه محله ها

رییس شورای اسلامی باقرشهر با تأکید بر ضرورت فعالیت جهادی مدیریت شهری و عزم شورا در ایجاد زیرساخت‎های شهری گفت: یکی از مظاهر توسعه پایدار شهری ایجاد زیرساخت های عمرانی و خدماتی مناسب است و اجرای آن در اولویت شورای شهر باقرشهر قرار دارد.

«ایرج لک معروفی» اظهار کرد: توسعه محله ها از مواردی است که شورا در برنامه‎های توسعه‎ای خود به آن توجه بسیاری داشته است. با خبرهای خوشی که از سوی فرماندار ویژه شهرستان ری در مورد حل مشکل عوارض آلایندگی اعلام شده است، مدیریت شهری باقرشهر به اجرای این برنامه های توسعه ای امیدوارتر شده است که باید از نقش ویژه فرماندار ویژه ری «هدایت الله جمالی پور» در این باره قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.