آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : فعالیت‌های بسیج جامعه را احیا می‌کند .

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، سعید استاد فرج  ضمن تبریک هفته بسیج shahrdar (15)گفت : هفته بسیج فرصتی دوباره برای تجدید بیعت با آرمانهای امام(ره) و مقام معظم رهبری و یادآوری رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس هست

وی در ادامه ضمن تأکید بر اینکه باید روحیه بسیجی در جامعه حفظ شود گفت : فلسفه تشکیل بسیج، تحکیم و تحقق ارزش‌های اسلام است. بسیج تشکلی مردمی، کم‌هزینه، بی توقع و آماده‌به‌خدمت است که همواره در مسیر دفاع از انقلاب است .

سعید استاد فرج با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه نیروهای انسانی، جوانان‌اند اظهار داشت : اگر جامعه‌ای بدون پویایی و حرکت باشد، پیشرفتی نخواهد داشت. جوانان بسیجی باید چون اهرمی نیرومند، زمینه حرکت و شتاب به‌سوی فرهنگ و تمدن، اختراع و ابتکار را فراهم آورند.

شهردار باقرشهر یادآور شد : در جامعه با ترویج فرهنگ بسیج و تربیت جوانان بسیجی  می‌توانیم  پیشرفت‌های قابل‌توجهی در همه زمینه‌ها داشته باشیم

سعید استاد فرج بسیج را شالوده محکم و پویای اسلام دانست و گفت : تفکر بسیجی تفکری پویا وزنده است که  به جامعه حیات و نشاط می‌بخشد. اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.