آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار منطقه 20: محور فعالیت‌های مدیریت شهری تهران فرهنگی اجتماعی است

شهردار منطقه 20 از تدوین و تصویب برنامه پنج‌ ساله شهرداری تهران خبر داد و گفت: محور فعالیت‌های مدیریت شهری تهران فرهنگی اجتماعی است.منصور کتانباف صبح امروز در مجمع نخبگان بسیجی شهرستان ری که با حضور جمعی از مسئولان ارشد شهرستان ری، معتمدان، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و نخبگان بسیجی شهرستان ری در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق داد در جلسات و نشست‌های نخبگان اقشار مختلف حضور پیدا کنم و در جریان دغدغه‌های اقشار مختلف قرار بگیرم.

وی از تدوین برنامه پنج ساله شهرداری تهران خبر داد و گفت: این برنامه پس از تدوین امسال به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه محور فعالیت‌های مدیریت شهری تهران در این برنامه پنج‌ ساله فرهنگی اجتماعی است، خاطرنشان کرد: برنامه پنج ساله شهرداری تهران به‌گونه‌ای تدوین شده است که در طول مدت اجرای آن 75 درصد فعالیت‌ها صرف فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی می‌شود و 15 درصد مابقی آن در راستای فعالیت‌های عمرانی، شهری و … است.

وی با تاکید بر اینکه محور فعالیت‌های فرهنگی مساجد است، بیان داشت: در دوران مدیریت جدید در شهرداری تهران 374 سرای محله در محلات شهر تهران، فرهنگسراها و … در پایتخت ایران اسلامی احداث شد و امروز فصل بارور شدن این فضاها و امکانات است.

کتانباف آموزش شهروندی را از اولویت‌های امروز مدیریت شهری دانست و گفت: امروز باید حقوق شهروندان به شهر و حقوق شهر از شهروندان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب/ نماز مقدمه همه امور است

شهردار منطقه 20 با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد: نماز مقدمه ورود به همه فعالیت‌ها و امور است.

تاکید بر استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

وی در ادامه توسعه مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و … را از جمله فعالیت‌های مدیریت شهری تهران برشمرد که در راستای تحقق زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی صورت پذیرفته است و ادامه داد: اگر تمام زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی فراهم شود اما فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی در جامعه ترویج نیابد بر مشکلات جامعه افزوده می‌شود.

کتانباف با تاکید بر استفاده از وسایل نقلیه عومی بیان داشت: استفاده از وسایل نقلیه سبب صرفه‌جویی در سرمایه ملی است.

کاهش بافت فرسوده اشتغال و تولید را به‌همراه دارد

وی همچنین بر ضرورت کاهش بافت فرسوده تاکید کرد و گفت: کاهش بافت فرسوده اشتغال، تولید و آرامش و آسایش را به‌همراه دارد.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه نخبگان بهترین سرمایه‌هایی هستند که می‌توان از وجود آن‌ها در کمیته برنامه‌ریزی استفاده کرد، بیان داشت: بنده در طول مدتی که در نشست‌های نخبگان قشرهای مختلف حضور یافتم از مباحثی که در این نشست‌ها مطرح ‌شد به خوبی استفاده کردم و امیدوارم با بهره‌گیری از نظرات نخبگان در کمیته برنامه‌ریزی به شایستگی امور شهر را پیگیری و محقق کنیم و بتوانیم سربازان خوبی برای ولایت باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.