آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرمانده سپاه حضرت روح الله باقر شهر: نامگذاری امسال از سوی رهبری شکوفایی هرچه تمام کشور را به همراه دارد

راگانیوز- فرمانده سپاه حضرت روح الله باقر شهر گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی، شکوفایی و پیشرفت هر چه تمام کشور را به همراه خواهد داشت.

سرهنگ ˈمحمود شمسی پورˈ روز شنبه و در مراسم تقدیر از فرمانده و اعضای شورای حوزه بسیج کارگری شهید برونسی با بیان اینکه تقارن امسال با ایام فاطمیه معنویت خاصی به این ایام بخشیده، افزود: تمامی ایام و سالها متعلق به حضرت زهرا (س) و خاندان نبی مکرم اسلام (ص) است و ما هر چه داریم از آن اهل بیت عصمت و طهارت(ع)است.

وی افزود: نیروی بسیج با اطاعت از دستورات فرماندهی کل قوا در راستای دستیابی به اهداف بلند نظام اسلامی، تلاشی مضاعف خواهد داشت و به این منظور با برنامه ریزی و مدیریت جهادی سال جدید را با حضور در عرصه های فرهنگی و اقتصادی تداوم بخشید.

شمسی پور اظهارداشت: در سال جدید 10 شرکت به نیروی بسیج کارگری حوزه شهید برونسی اضافه می شود و از این رو به توانمندی این حوزه و از طرفی به دلگرمی سپاه حضرت روح الله باقر شهر افزوده خواهد شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روح الله نیز در این مراسم گفت: تلاش برای بدست آوردن روزی حالا جهاد محسوب می شود و قشر کارگر از زحمتکش ترین افراد جامعه برای کسب این معاش است.

حجت الاسلام ولی الله سمیعی افزود: سال جاری با هدف گذاری رهبر معظم انقلاب در جهاد فرهنگی و اقتصادی، نیروهای بسیج در صف اول دست یابی به شکوفایی کشور پیشگام خواهد بود.

فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید برونسی به ایرنا گفت: این حوزه از تیر ماه سال 91 بطور رسمی با جدا شدن از بسیج ناحیه ری فعالیت خود را آغاز کرد.

ابوالفضل رضایی افزود: هم اکنون بالغ بر چهار هزار نیروی بسیجی برادر و خواهر عضو این ناحیه می باشند و طی این مدت ضمن تشکیل پرونده پرسنلی برای این تعداد عضو برنامه های متنوع آموزشی عقیدتی و نظامی تدارک و به مورد اجرا گذاشته شده است.

رضایی تاکید کرد: حوزه بسیج کارگری شهید برونسی از هفت شرکت صنعتی شامل شرکت کاشی سرامیک سعدی، سایپا پرس، پالایش نفت بهران و ایران نول، ایرانترانسفو ، پرسی ایران گاز و ایران سیلندر تشکیل شده است.

همچنین، در این مراسم از زحمات فرمانده و 15 نفر از اعضای شورای حوزه بسیج کارگری شهید برونسی سپاه حضرت روح الله تقدیر و لوح سپاس به آنان اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.