آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیام نوروزی رهبرانقلاب مسوولیت تبلیغات اسلامی را سنگین ترکرد

راگانیوز- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: رهنمود نوروزی رهبر معظم انقلاب در عرصه فرهنگی و اقتصادی ضمن ایجاد تحول عظیم در این زمینه ها، مسوولیت تبلیغات اسلامی را سنگین تر کرد.

 

حجت الاسلام ذاکر صادقی کیا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص اینکه هدف و آماج تحرک دشمنان در زمینه فرهنگ عبارت از ایمان مردم و باورهای آنان است، اظهارداشت: حضرت آیت الله خامنه ای در این سخنان از مسوولان فرهنگی خواستند مراقب رخنه های فرهنگی دشمنان باشند.

وی با اشاره به این مطلب که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند در جلوگیری از آسیب های دشمنان کم کاری شده، افزود: آیت الله خامنه ای در سخنان نوروزی خود رخنه و آسیب های فرهنگی دشمنان را بسیار حساس و مقابل با این حرکات را هوشمندانه عنوان کردند.

صادقی کیا تاکید کرد: مدیریت جهادی در عرصه فرهنگی همت تمامی مسوولان و خدمت گذاران در این عرصه را می طلب و برای رسیدن به اهداف بلند نظام اسلامی اتحاد و همبستگی تمامی آحاد ملت نیاز است.

وی با اشاره به فعالیت هر حوزه افزود: از مهم ترین فعالیت های حوزه مبلغین حمایت از 14 روحانی مستقر در مناطق روستایی شهرری و از طرفی اعزام مبلغ در دهه های محرم، صفر، فجر، دهه ولایت، کرامت، ماه مبارک رمضان و مناسبت های مختلف از دیگر برنامه های این اداره در حوزه مبلغین است.

اعزام 15 استاد به 15 جلسه قرآنی، برگزاری دوره تربیت آموزشیار قرآنی با حضور 40 نفر، برگزاری نهضت قرآن آموزی، مسابقه نور الهدی ، برگزاری جلسات کرسی تلاوت و تفسیر قرآن و جلسات انس با قرآن از دیگر اقدامات اداره تبلیغات اسلامی شهر ری طی یکسال گذشته عنوان شد.

صادقی کیا گفت: برگزاری دوره تخصصی سطوح مختلف با حضور 50 نفر، برگزاری جلسه تفسیر موضوعی قرآن با موضوع خانواده و اخلاق، تشکیل شورای قرآن، برگزاری جلسه توجیهی مسوولان و فعالان جلسات قرآنی و حمایت از موسسات قرآنی سطح شهر و خانه های قرآن روستایی ، از فعالیت های این اداره در زمینه نهضت قرآنی است.

وی افزود: در حوزه هیات مذهبی در سال 92 جلساتی با موضوع آسیب شناسی فرق و مذاهب، خرافات، آسیب های عزاداری برای مسوولان هیات ها برگزار شد و در راستای حمایت از کانون مداحان و شوراهای هیات مذهبی، اجرای دوره مدیریت فرهنگی برای مدیران تشکل های فرهنگی، برگزاری جلسات ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و همکاری در اجرای راهپیمایی ها نیز جملگی برنامه های اجرا شده طی یکسال گذشته از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.