آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حفاظت محیط زیست ری:مسافران در ایام نوروز مراقب فضای سبز وطبیعت باشند

راگانیوز- رییس حفاظت محیط زیست شهرستان ری از مسافران نوروزی و شهروندان خواست نسبت به مراقب از فضاهای سبز و پاکیزه نگهداشتن اماکن عمومی شهرستان کوشا باشند.

 

ˈمحسن شوکتیˈ روز دوشنبه در گفت و گوبا ایرنا افزود: برای اطلاع رسانی و آشنایی مردم با مناطق دیدنی و تفرجگاه های شهرستان، مفاهیم محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آن، بروشورهایی، تدوین و در مراکز و کمپ های ویژه در ایام نوروز در بین گردشگران در حال توزیع است.

وی در این خصوص تصریح کرد: با هماهنگی مدیریت پسماند شهرداری، در مسیرهای پرتردد تفرجگاهی، مخازن زباله تعبیه و همچنین در روز انس با طبیعت 13 فروردین کیسه های زباله در بین مردم توزیع خواهد شد.

شوکتی تاکید کرد: بازرسان و محیط بانان این اداره با سرکشی به مناطق پرتردد و پر ازدحام، توصیه های حفاظتی و ایمنی جهت جلوگیری از آتش زدن درختان و تخریب منابع طبیعی ، مسافران وهموطنان را نسبت به پاکسازی مناطق آلوده به زباله آگاه می سازند.

شهرستان ری به جهت موقعیت مذهبی آن از جمله آستان حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) و آثار باستانی و تاریخی بسیار ، همه ساله شاهد حضور بی شمار مسافران نوروزی از گوشه و کنار کشور به این منطقه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.