آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مشکلات آب باقرشهر بررسی شد

در نشستی با حضورمدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری آب و فاضلاب کشور و نمایندگان شورای شهر، مشکلات آب باقر شهر بررسی شد.

444444444444444444

مدیر امور آب جنوب شهرستان ری (باقرشهر)با اعلام این خبر گفت:  در پی درخواست های مردمی از شورای شهر باقرشهر در جهت بررسی مشکلات  و راهکارهای ارتقای کمی و کیفی آب این شهر و شهرهای تابعه ، با حضور مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور، مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری آب استان تهران ،معاون نظارت بر بهره برداری آبفای منطقه6- شهرری و نمایندگان شورای شهر باقر شهر مشکلات آب باقر شهر بررسی شد.

علی بابازاده افزود: مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری آب و فاضلاب کشور در پاسخ به مطالب و درخواست های مطرح شده توسط نمایندگان شورای شهر ،ضمن مطلوب دانستن کیفیت آب جنوب شهرستان ری،کیفیت و کمیت آب باقر شهر را با توجه به شرایط کنونی خشکسالی و بحران کم آبی در مقایسه با بسیاری از مناطق دیگر کشور و همچنین استان تهران بسیار خوب و قابل قبول ارزیابی کرد.

مهندس مبینی در پاسخ به نقطه نظرها و سئوال های اعضای شورا در زمینه کیفیت آب باقر شهر و رفع ابهام ها در این خصوص اظهار داشت: شرکت های آب و فاضلاب در سراسر کشور و همچنین این منطقه موظف به تحویل آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به مشترکین خود بر اساس استانداردهای جهانی هستند که این خدمت رسانی هم اکنون در بالاترین سطح ممکن در حال انجام است و آبی که در باقرشهر توزیع می شود همچون سایر مناطق و شهرهای تهران در شرایط مطلوب و بر اساس استانداردهای جهانی است.

وی با تاکید بر کیفیت مطلوب آب آشامیدنی منطقه افزود: اگرچه آب آشامیدنی باقرشهر در حد مطلوبی قرار دارد اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست  تا علاوه بر رفع دغدغه های کمی آب که اولویت نخست ما در شرایط کنونی است، کیفیت آب در شبکه توزیع جنوب شهرستان ری را تا حد امکان ارتقا ببخشیم.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور درپایان قول مساعد داد تا با همراهی و همکاری  نمایندگان شورای شهر در آینده نزدیک ،ساخت یک مخزن 10 هزار متر مکعبی به همراه ایستگاه پمپاژ و سایر تاسیسات و تجهیزات جانبی در باقرشهر پیش بینی و اجرایی شود.

لازم به ذکر است که در پایان این نشست نمایندگان شورای شهر به همراه مدیران و مسئولان شرکت آب و فاضلاب از مراحل تجهیز و بهره برداری از دو حلقه چاه جدید و  ایستگاه پمپاژ آب باقرشهر بازدید کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.