آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری  و شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت سالگرد استقرار چهارمین دوره شورای اسلامی باقرشهر نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد .

IMG_6414
در این دیدار شهردار باقرشهر ضمن تبریک به مناسبت اولین سالگرد استقرار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اظهار داشت : شوراهای شهر و روستا  یادگار ماندگار امام خمینی (ره)و جلوه زیبایی از مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است  که با شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از اصول اولیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحقق یافت و کارهای مردم به خودشان واگذار شد .
استاد فرج این نهاد را بر آمده از آرای مردم و بر پایه اصولی از قانون اساسی دانست و افزود :نظارت شورای شهر بر مدیریت شهری ،مدیریتی که به نوعی اهرم قدرت اجتماعی و زیر بنای آن به شمار می آید و با پیشرفت و بهبود این مدیریت قدرت اجتماعی به موازات آن رشد کرده و هر اندازه شوراهای اسلامی در انجام وظایف و اختیارات خود موفق باشند قدرت اجتماعی پر رنگ و پر مایه خواهد بود .
شهردار باقرشهر در ادامه گفت :یکی از نکات مثبت در ایندوره از شورای اسلامی باقرشهر یکدلی این شورا بوده و همه اعضای شورای اسلامی شهر با هر گرایشی برای حل مشکلات مردم تلاش بی وقفه داشتند .
وی اعضای شورای شهر را جوانانی لایق ،پرانرژِی و متخصص دانست و افزود در این مدت یکساله اعضای شورای شهر با توجه به مشکلات زیادی که پیش روی مدیریت شهری بوده است اقدامات ارزنده ای از قبیل پیگیری مشکلات آب باقرشهر و بحث بهداشت و درمان شهر را پیگیری نموده اند که قابل تحسین است .
وی در پایان از همراهی اعضای شورای شهر با مجموعه شهرداری در جهت رفع مشکلات موجود تشکر و برای این مجموعه آرزوی موفقیت نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.