آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران:مدیریت جهادی یکی از الگوهای مدیریت اسلامی است

راگانیوز- معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، گفت: مدیریت جهادی یکی از الگوهای مدیریت اسلامی است.

 

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: مدیریت جهادی به نوعی همزاد با انقلاب اسلامی و آثار آن را در دوران تشکیل جهاد سازندگی و دوران هشت سال دفاع مقدس که مردم ایران اسلامی به خوبی آن را تجربه کردند.

وی اظهار داشت: مدیریت جهادی فرآیندی که از ویژگی های برجسته آن از جمله ادای تکلیف و هم راستایی با اراده الهی جهت تشکیل، حفظ و تحکیم پایه های حکومتی برآمده از اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.

جمالی پور تاکید کرد: مدیریت جهادی یادگاری است گران سنگ از دوران دفاع مقدس و حماسه که در آن تهیه و تجهیز سرمایه های انسانی و مادی و برنامه ریزی فعالیت های و انجام اقدمات همه در فضایی برگرفته از آموزه های اصیل دینی صورت می گرفته و مهمترین ویژگی آن ذوب اراده انسان در اراده الهی و نماد آ« تبعیت عاشقانه از ولی فقیه است.

فرماندار ویژه شهرستان ری، تصریح کرد: مدیریت جهادی با بهره گیری از ابزار علم و فناوری همسو با اراده الهی و بر اساس نقشه الهی به تمشیت امور می پردازد.

به گفته وی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تجارب دوران هشت سال دفاع مقدس، سازندگی روستاها و صدها موفقیت علمی و عملی دیگر در سطح کشور بیانگر کار آمدی مدیریت جهادی برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.