آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: بیشتر آسیب های اجتماعی ناشی از غفلت در امور خانواده است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری”هدایت الله جمالی پور”معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست صمیمی با کارکنان زن شاغل در فرمانداری که به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت زهراء علیهاسلام و گرامیداشت مقام زن و باهمراهی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد با اشاره به نقش مهم و حساس زن در امر تربیت فرزندان اظهار داشت: زنان هم در تربیت اجتماعی فرزندان نقش موثری دارند و هم در امور محوله ای که به آنها سپرده می شود با دلسوزی و دقت نظر بالایی آن را به سرانجام می رسانند.

جمالی پور در ادامه افزود: نقش تربیتی زن در منزل اولی و حساستر است نسبت به اشتغال و انجام امور سازمانی بیرون از منزل و اگر به رسالتش در منزل و امور تربیتی به خوبی بپردازد کشور نیز مسیر صحیح و درست توسعه را طی خواهد نمود.

وی تصریح نمود: نباید وظایف سازمانی زنان خدشه و فاصله ای در انجام وظایف درون منزل بوجود آورد چرا که اگر در منزل خسارتی بوجود آید جبرانش بسیار سخت و مشکل خواهد بود.

فرماندار ری حفظ سنگر خانواده را به عنوان اصل اساسی در شکوفایی و نمو اجتماع برشمرد و در ادامه تصریح کرد: سنگر خانواده بهترین جایی که دشمن می تواند نفوذ پیدا کند و با استفاده از ابزارهای مختلف آن را در معرض تهدید و آسیب های جدی قرار دهد.

 ایشان رسالت زنان را در جامعه چندین برابر مردان دانست و افزود: زنان وظیفه دارند مسیر تعالی و توسعه کشور برای مردان هموار نمایند و با روحیه ای جهادی اثر مثبت و چشمگیری در زندگی شخصی و همچنین رفاه اجتماعی ایفاء نمایند.

معاون استاندار تهران در پایان با اشاره به روحیه فداکاری و ایثارگری زنان در ستاد پشتیبانی جنگ تحمیلی بیان داشت: امروزه نیز باید آن روحیه فداکاری و ایثارگری و آن همت جهادی و تلاشگر توسط زنان جامعه  در کشور حاکم و نهادینه شود تا مسیر رشد و تربیت اسلامی اجتماع با سرعت بیشتری هموارتر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.