آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: دولت تدبیر و امید بر مبنای عدالت و اجرای قانون به میدان آمده است

معاون استاندار تهران گفت: دولت تدبیر و امید بر مبنای عدالت و اجرای قانون به میدان آمده است.

به گزارش راگانیوز، هدایت‌الله جمالی‌پور بعد از ظهر دیروز در جلسه شورای ورزش شهرستان ری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول، این ماه را ماه وحدت و همدلی دانست و گفت: امید است در حوزه ورزش هم وحدت و هملی شکل بگیرد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه ورزش امر مهمی است اگر باید به‌درستی به آن پرداخته شود، اظهار داشت: امروز شاهد هزینه فراوانی در راستای مقابله با اعتیاد، نابسمانی اجتماعی و … هستیم که اگر ورزش را جدی بگیریم و جوانان را به ورزش هدایت کنیم خیلی از معضلات کاهش می‌یابد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت امر ورزش و سالم‌سازی جامعه خاطرنشان کرد: میزان موفقیت در این حوزه بستگی به تلاش ما دارد. بخشی از آن به بودجه و امکانات بستگی دارد بخشی به علاقه و بخشی نیز به مدیریت بستگی دارد و این‌ها سه عامل مهم و تاثیرگذار در ورزش هستند.

جمالی‌پور افزود: انتظار است مسئولان به شایستگی به وظایف خود عمل کنند. تبعیض وجود نداشته باشد و امکانات عادلانه و به درستی توزیع شود. باید خدمات شایسته توزیع شود و محیط ورزش را یک محیط تعامل و رفاقت قرار دهد و این جزو وظایف اصلی آن‌ها است و حتماً از مسئولان حوزه ورزش می‌خواهیم به متفاوت بودن سهم ری با دیگر شهرستان‌ها و حتی استان دقت داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی شهرستان ری گفت: نقش ما در کسب مدال‌ها به ویژه طلایی المپیک و جهانی پررنگ بوده است و به همان میزان انتظار داریم اختصاص اعتبار به این شهرستان نیز پررنگ‌تر دیده شود.

توزیع امکانات و اعتبارات بر اساس میزان موفقیت

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان باید بر مبنای کسب مدال منابع و اعتبارات را توزیع و برنامه‌ریزی کند، خاطرنشان کرد: شهرستان ری در حال حاضر در برخی از ورزش‌ها پایگاه قهرمانیاست و ما از وزیر ورزش و مدیرکل استان تهران انتظار داریم این نکته را مدنظر قرار دهند.

جمالی‌پور ادامه داد: اگر می‌خواهید ری در ورزش کشور و در جهانی و المپیک نقش آفرین باشد باید از فضا و استعدادهای این خطه کهن آگاهی و شناخت داشته باشند و بدانند بر اساس این استعدادها باید برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کننددر حالی که تاکنون به حدی که ما تصور می‌کنیم نبوده است.

ری برترین نقطه کشور در کسب مدال‌های المپیک است

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر برتری ری در کشور در کسب مدال‌های المپیک عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان ری رتبه نخست کسب مدال‌های المپیک در سطح کشور را از آن خود کرده است و متاسفانه علی‌رغم اینکه رتبه درخشانی را در مسابقات المپیک داریم امکانات لازم جهت برگزاری مسابقات قهرمانی در حوزه شهرستان را نداریم.

جمالی‌پور کمبود امکانات ورزشی در ری را ضعف وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: وزارت ورزش و جوانان باید این شرایط را اصلاح کنند چرا که ما قابلیت برگزاری مسابقات حتی در بعضی رشته‌های قابلیت برگزاری مسابقات قهرمانی جهان را داریم زیرا استعداد و حق آن را داریم به‌دلیل اینکه ما مدال‌آور جهانی تقدیم کشور کردیم و امیدواریم مسئولان این را مهم را پیگیری کنند.

دولت تدبیر و امید بر مبنای عدالت و اجرای قانون پا به عرصه گذاشته است

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید بر مبنای عدالت و اجرای قانون پا به عرصه گذاشته است، عنوان کرد: تمام برنامه‌ها و هم و غم رئیس جمهور این است که از ظرفیت‌های درست استفاده شود و ظرفیت‌های موجود بر مبنای عقلانیت توزیع شود و هیچ رانتی را در اختیار کسی هم قرار نمی‌دهد.

وی در ادامه نامه رئیس جمهور در ارتباط با برخورد با رانت‌خواری و ویژه خواری و …. را مصداق بارز این مهم دانست و تاکید کرد: دولت این مهم را ترسیم کرده است و بنابراین ما نیز باید بر حسب عدالت برنامه‌ریزی کنیم.

جمالی‌پور ظرفیت‌های عظیم صنعتی شهرستان ری را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در مواجهه با برخی از فعالان عرصه ورزش مشاهده می‌کنیم تمام هزینه‌های تیم را از درآمد شخصی خودشان تامین می‌کنند. این قابل قبول نیست که مردم این خطه آلودگی‌ها و آسیب‌های صنایع آلاینده و … را تحمل کنند و حوزه ورزش آن‌ها هم محروم باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ما از مدیران عامل کارخانه‌های مهم و شرکت‌های بزرگ انتظار دارم نقش خودشان را در حوزه ورزش پررنگ کنند و امیدواریم به همت آن‌ها نه تنها در رشته‌های کشتی، رزمی و … بلکه در همه رشته‌ها مدال‌های خوبی کسب کنیم.

 

استعدادهای ورزشی شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های بالای شهرستان ری در عرصه ورزش خاطرنشان کرد: امروز خواهران قهرمان ری در بیشتر رشته‌ها به عنوان مربی تیم ملی نقش آفرینی می‌کنند هستند و جوانان غیور این سرزمین نیز در رشته‌های مختلف برای کشور مدال‌های رنگارنگی به ارمغان می‌آورند.

جمال‌پور همچنین بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرداری منطقه 20 تاکید کرد و گفت: مدیریت شهری منطقه 20 از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است و شهردار منطقه نیز انسانی دلسوز است و مسئولیت ایشان در هیئت فوتبال نیز گواه مسئولیت پذیری ایشان در حوزه ورزش است.

معاون استاندار تهران در پایان تصریح کرد: امید است اعضای شورای ورزش در جلسات آینده به‌طور پرشور در این شورا حضور یافته و با پیگیری مصوبات شورا گام‌های موثری در راستای شکوفایی بیشتر در حوزه ورزش باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.