آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معاون استاندار تهران: زندان ها مراکزی هستند که کرامت انسانی در آن رعایت می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری طی بازدیدی که از زندان سروش شور آباد از توابع شهرستان ری با همراهی اعضای شورای تامین و مسوولین بخش کهریزک انجام داد اظهار داشت: شاخص های خدمت رسانی به زندان ها ، بسیار افزایش یافته و این روند زندان ها را به یک مرکز استراحت و آسایش تبدیل نموده است که از جهاتی مناسب و مطلوب و از طرفی دارای آسیب و آفت است.

وی افزود: آفت اینگونه محیط زندان ها این است که در امور تربیت و اصلاح برخی از زندانیانی که دارای جرم های سنگین هستند، تاثیرگذار نیست .

جمالی پور وضعیت زندان های واقع در شهرستان را مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد و بیان داشت: زندان ها باید در حوزه زیرساخت های اجرایی مورد توجه و دقت نظر واقع شوند و امیدوارم سازمان زندان ها با نگاه ویژه ای به این موضوع ، بسترهای لازم در جهت ارتقاء امور زندان ها در شهرستان را فراهم آورد.

 فرماندار ویژه شهرستان ری علت بازدید میدانی خود و هیات همراه از زندان سروش را بررسی مشکلات این مجموعه و محیط پیرامون آن بیان داشت و تصریح نمود: این زندان دارای معضلاتی است از قبیل تامین آب شرب برای زندانیان و کارکنان آن مجموعه و همچنین جاده منتهی به آن که فاقد آسفالت و مسیری روان برای عبور و مرور می باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدوارم با استفاده از ظرفیت های مالی ناجا و سازمان زندان ها و همچنین با استفاده از ظرفیت و توان شهرستان و استان و با همکاری ادارات آب و فاضلاب و راه و شهرسازی شهرستان این دو معضل برطرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.