آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

عروسی به خانه بزرگ کهریزک هم آمد

 عروسی به خانه بزرگ کهریزک هم آمد

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس ، تماس تلفنی و درخواست دو جوان عاشق پیشه‌ای که قرار بود پیوند آسمانی زندگی مشترکشان را آغاز کنند، کافی است تا هلهله‌ای از شادی، در آسایشگاه کهریزک بر پا شود.

درخواست رویا و سجاد برای دیدار از سالمندان پدر مجموعه مورد موافقت قرار می‌گیرد، آن‌ها می‌گویند که چون هر دو از نعمت داشتن پدر محروم هستند، می‌خواهند با دعای خیر پدران ساکن در کهریزک راهی خانه بخت شوند.

این دو زوج جوان پدران کهریزک را برکت زندگی خود می‌دانند و مطمئن هستند در ادامه زندگی همین دعاهای پاک به مددشان خواهد آمد، تمام جشن عروسیشان هم فقط همین است و هیچ قراری در سالن یا محل دیگری ندارند.

حال نوبت شورآفرینان معلول موسیقی آسایشگاه است که برای تنها جشن زندگی مشترک این زوج خوشبخت سنگ تمام بگذارند و یک روز و شب رویایی را برای آنان رقم بزنند.

هلهله‌ای از شادی برپا می‌شود، مددجویان یکی پس از دیگری می‌آیند و در این رویداد باشکوه شرکت می‌کنند، بخش سالمندان پدر هم مقصد بعدی آن‌هاست و پدران کهریزکی با اهدای شاخه گل عروس و داماد را به شادی بدرقه می‌کنند.

همه عوامل دست به دست هم داده‌اند تا رویا و سجاد در پایان این مراسم ویژه اعلام کنند که به خدا قسم در هیچ جا این همه محبت و مهربانی را نمی‌دیدیم و فقط  آمده بودیم تا قوت قلب بگیریم، اما خدا را شکر که زیباترین روز عمرمان اینطور گذشت؛ حالا از این به بعد همه پدران کهریزک مانند پدران ما هستند و همه معلولان اینجا دوستان خوب ما، به همه افتخار می‌کنیم و از خدای خوب و مهربان برای داشتن این همه انسان‌های خوب متشکریم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.