آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

وفاق و همدلی را مدیران گسترش می‌دهند

 به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، جلسه پایان سال و مشترک معاونین اجرایی، مدیران و سرپرستان حوزه‌های مختلف با محمدرضا صوفی‌نژاد مدیر آسایشگاه کهریزک در فضایی شاد و صمیمی برگزار شد. وفاق و همدلی را مدیران گسترش می‌دهند

در نشست مشترک معاونان و مدیران اجرایی که با حضور محمدرضا صوفی‌نژاد مدیر آسایشگاه انجام پذیرفت بر اهمیت استمرار فضای وفاق و همدلی، ارائه خدمات بهینه‌تر به مددجویان زیر پوشش و رعایت همه‌جانبه صرفه‌جویی در استفاده از همه داشته‌های مجموعه تأکید شد.

هر یک از معاونان و مدیران در این نشست به ارائه خلاصه‌ای از عملکرد حوزه تحت سرپرستی خود پرداخته و آرزوی توفیق بیشتر در انجام امور برای همه همکاران و همراهان مجموعه داشتند.

بررسی رویه‌های اتخاذ شده در بهبود کیفیت زندگی مددجویان، کاهش مرگ و میر و افزایش طول عمر آنان، بالا رفتن سطح امید به زندگی ساکنان خانواده بزرگ کهریزک، نگاهی به فعالیت‌های عمده تیم مراقبت در منزل، تأکید بر امانت‌دار بودن همه مدیران حوزه‌های گوناگون، ایجاد و استمرار فضای وفاق و همدلی در میان کارکنان و خادمان آسایشگاه، تأکید مجدد بر صرفه‌جویی در استفاده از ملزومات و موارد مصرفی و تصویب و ابلاغ آئین‌نامه انظباطی از اهم موضوعات اساسی بود که در این نشست کاری به آن پرداخته شد.

محمدرضا صوفی‌نژاد، مدیر آسایشگاه کهریزک در سخنانی با تشکر از همه همراهی‌ها و همدلی‌های مدیران، از آنان خواست در سال آینده نیز با قوت و قدرت در خدمت مجموعه عزمی جدی داشته باشند.

وی کهریزک را سازمانی الگو برای دیگر موسسات مشابه خواند و گفت: تدابیر لازمی که در طول سال اندیشیده می‌شود، ارائه راهکارهای مناسب و اجرای دقیق برنامه‌ها از جمله عواملی هستند که کهریزک را برای الگو‌برداری سایر سازمان‌ها مجاب می‌کنند که در این راستا نقش سازنده و تعیین کننده مدیران آسایشگاه بی‌دلیل است.

صوفی‌نژاد مدیران را سمبل کارکنان مجموعه دانست و اظهار داشت: باید علاقه و وابستگی‌هایی که در میان کارکنان وجود دارد را گسترش داده، از آنان بخواهید همواره آگاه باشند که در چه سازمانی و برای چه کسانی مشغول انجام وظیفه و خدمت هستند.

مدیر آسایشگاه کهریزک با تأکید بر حفظ امانت‌داری تصریح کرد: همان‌طور که باید در مقابل خدمت بهینه و صادقانه پاسخ مثبت داده و احترام مضاعف بین کارکنان تحت حوزه سرپرستی خود داشته باشید. باید، در مقابل تخلف و خدای ناکرده خیانت نیز مقاومت و برخورد جدی کنید.

وی به ارائه و تدوین برنامه‌های کاری مدیران در سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: هر یک از مدیران می‌بایست با طراحی و تدوین برنامه‌های کاری خود در سال آینده حداکثر تا اردیبهشت‌ماه سال آتی، روند خدمات را شفاف‌سازی کرده تا بتوان هرگونه نواقص احتمالی را به حداقل رساند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک بار دیگر با تشکر از همه کارکنان و همراهان مجموعه خاطرنشان کرد: سازمانی که در آن مشغول خدمت هستیم، رقابتی در آن وجود ندارد، این رفاقت‌ها و همدلی‌هاست که می‌تواند ما را همواره سربلند کرده و بتوانیم با صدای رسا اعلام کنیم که توانستیم با امانت‌داری کامل و در مسیری صحیح حرکت کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.