آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمای شهر ری با معماری تاریخی این شهر متناسب شود

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، ˈهدایت الله جمالی پورˈ درسومین جلسه کارگروه مدیریت شهری شهرستان افزود: مدیریت شهری یکی از مهمترین حوزه های خدمات رسان به مردم است و مردم به خوبی کاستی های آن را رصد می کنند.

وی اظهار کرد: این کارگروه با هدف هماهنگ کردن کلیه امور مربوط به حوزه مدیریت شهری برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم ایجاد شده و انتظار داریم جلسات این کارگروه تخصصی و با دستور جلسه مشخص برگزار تا نتایج بهتری حاصل شود.

وی تاکید کرد: این کار گروه می تواند با مطالعه علمی به پیدا کردن روش های مناسب برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداریها کمک کرده و مدیران خدمات شهری نیز نمی توانند همیشه به فکر کمک از دولت یا کسب درآمدهای ناشی از فروش تراکم و یا جرایم ساخت و ساز غیر مجاز باشند.

وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های خوب شهرری برای جذب سرمایه گذاران افزود: شهرری قابلیت های خوبی برای سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار وجود دارد و این کارگروه زمینه مناسبی برای جذب سرمایه گذاری های مشترک می تواند فراهم کرد.

وی اظهار داشت: شهر ری با حجم عظیمی از بافت فرسوده مواجه است و بایستی با برنامه ریزی های منسجم و کارشناسی برای نوسازی آن تلاش بیشتری انجام داد.

رییس کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران، ری و تجریش نیز در ادامه این نشستب با اشاره به اهمیت ایجاد کارگروه مدیریت شهری در شهرستان ری گفت: با ایجاد این کارگروه ما در شهرستان ری شاهد مدیریت یکپارچه شهرری به صورت غیر رسمی هستیم واین کار می تواند در ساماندهی و حل مشکلات و معضلات شهری بسیار موثر باشد.

ˈمحمد سالاریˈ افزود: شورای شهر با تمام توان مسائل حوزه شهر ری را ویژه و جدا از شهر تهران بررسی خواهد کرد.

ˈمنصور کتانبافˈ افزود: ترافیک، مترو، اتوبوس های بی آر تی، بافت فرسوده، مشکلات حریم، احیا بناهای تاریخی، محیط زیست، توسعه حمل و نقل و ساماندهی اطراف حرم عبدالعظیم (ع) در این کارگروه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.