آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هركجا ما متحد و منسجم عمل کرده ایم پیروز میدان بوده ایم

معاون استاندار تهران:هركجا ما متحد و منسجم عمل کرده ایم پیروز میدان بوده ایم و هرکجا این اتحاد و انسجام آسیب دیده با مشکلات و موانع برخورد کرده ایم .

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان ري هدايت اله جمالي پور معاون استاندار تهران وفرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در مراسم رژه موتوری‌ گردانهاي امام علي(ع)ناحيه مقاومت بسيج حضرت عبدالعظيم الحسني(ع)که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شد اظهار داشت:امروز نظام مقدس جمهور اسلامی ایران به برکت رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون شهدا از موقعیت ممتازی در منطقه و جهان برخوردار است که موجب حسد دوستان و موجب خباثت دشمنان علیه ما شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: ایران بعلت موقعیت استراتژیک اش همیشه مورد توجه قدرتهای بزرگ واستعماری بوده است .

معاون استاندار تهران خاطر نشان کرد:با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران منافع قدرت های استکباری و  استعماری در منطقه  به خطر  افتاد و در ایران از بین رفت. اینها  وقتی دیدند با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران دیگر جای پایی ندارند و در منطفه هم احتمال دارد با بیداری مردم منافع شان به خطر بیفتد،جنگ را توسط یکی از ایادی دست نشانده خود بر علیه ما تحمیل کردند اما این جنگ به مدد خودگذشتگي و جانفشاني جوانان این مرز و بوم و اتحاد و انسجام مردم  تحت رهبری پيامبرگونه امام عظيم الشان انقلاب (ره) تبدیل به جهنمی برای دشمنان شد و ملت ایران پیروز این میدان در همه صحنه ها شدند.

جمالي پور در ادامه بيان داشت:تدبیر حضرت امام در اعتماد آفرینی بین نیروی از هم گسیخته ارتش و نیز درایت امام در تشکیل سپاه پاسداران و  بسيج مستضعفان  رمز پیروزی ما در جنگ نابرابر  با دشمن تادندان مسلح كه همه قدرتهاي دنيا پشت آن ايستاده بودند، بود.

معاون استاندار تهران افزود:هركجا ما متحد و منسجم  عمل کرده ایم پیروز میدان بوده ایم و هرکجا این اتحاد و انسجام آسیب دیده با مشکلات و موانع برخورد کرده ایم .

فرماندار ويژه شهرستان ري در ادامه بیان داشت:سالهاست رهبری معظم نظام (مدظله العالی) با شناخت عمیق از توطئه ها و  جنگ نرم دشمن بر ضرورت وحدت و جذب حداکثری با هدف تقویت انسجام داخلی تاکید می فرمایند اما انگار در داخل تعدادی از افراد هستند که فرمایشات ایشان را بر اساس برداشت های منفعتی خود تفسیر می نمایند و با رهنمودهای ایشان جناحی و گروهی برخورد می کنند که این ظلم به نظام و رهبری است.

جمالي پور خاطر نشان کرد:امروز با توجه به هزینه های سنگین جنگ و بیداری مردمی در جهان راحت ترين مسيري كه دشمن مي تواند کم هزینه به کشورها  آسيب بزند و به اهداف نامشروع خود برسد اين است كه از درون آن کشورها را به چالش بکشاند و این کار را در موردخیلی کشور ها انجام داده و نتیجه هم گرفته است در مورد کشور ما هم سالهاست آغاز کرده و سعی دارد به روشهای مختلفی این پروژه را پیگیری کند مهمترین آن ایجاد اختلاف و تقابل بین جريانهاي داخلي كشور،تضعیف وتخریب دولت و خارج کردن سرمایه های انسانی کاردان و متخصص از مدار خدمت و بی تفاوت کردن آنها نسبت به نظام و انقلاب است.

وي در پایان اظهار داشت: يقين دارم با وجود مقام معظم رهبری و هدایت های بی بدیل ایشان و هوشیاری نخبگان و ملت شریف و آگاه ایران ونیروهای نظامی و بسیج نقشه و حركت های دشمن علیه این کشور و نظام مانند همیشه انشاء الله خنثي و نقشه بر آب خواهدشد وایران به جايگاه رفيع خود در منطقه و الگو  برای جهان اسلام خواهد رسید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.