آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

هر اقدامی که در راستای مایوس کردن مردم از دولت صورت بگیرد خدمت به نظام نیست

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: هر اقدامی که در راستای مایوس کردن مردم از دولت صورت بگیرد خدمت به نظام نیست.
فرماندار ری:واحد های پی سوزی در روستای فیروزآباد باید تخریب شود

به گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه بسیاری از مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد میراث گذشته است گفت: امروز دولت با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که هیچ نقشی در ایجاد آنها نداشته و از گذشته برایش به ارث رسیده است.

معاون استاندار تهران افزود: این بی انصافی است که دولت یازدهم را به دلیل معضلاتی که دیگران بر پیکره اش تحمیل کرده اند مورد هجمه و در تنگنا قرار داد.

وی در ادامه اظهار داشت خیلی از حملات به دولت توسط افرادی انجام می شود که خودشان در خلق معضلات کنونی کشور سهم داشته اند اما امروز همه گذشته را فراموش و همه گرافتاری های به ارث رسیده از گذشته را به گردن این دولت می اندازند.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: امروز دشمنان به دنبال تخریب دولت و بر هم زدن انسجام و وحدت ملی هستند تا از این طریق مردم را نسبت به آینده نظام بد بین کنند.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: هر اقدامی که در راستای یاس مردم از دولت صورت بگیرد خدمت به نظام نیست بلکه خدمت به دشمنان نظام است.

جمالی پور در ادامه بیان داشت: همانطوری که رئیس جمهور محترم بیان فرمودند دولت از نقد منصفانه برنامه هایش استقبال می کند و آن را نعمتی بزرگ برای توسعه و پیشرفت کشور و موفقیتی ارزشمند برای برنامه هایش می داند. اما برخی دوستان در قالب نقد سیاست تخریب را پیش می برند که این شایسته نظام نیست و برخلاف فرمایشات صریح مقام معظم رهبری است.

معاون استاندار تهران با اشاره به نقش رسانه های جمعی در گسترش امید به آینده در بین مردم و به ویژه جوانان خاطر نشان کرد: رسانه های تصویری و نوشتاری نقش بسیار ارزشمندی در اعتماد سازی و گسترش روحیه امید به آینده بهتر در بین آحاد مردم دارند لذا همه اصحاب رسانه باید به نقش وحدت آفرین خود توجه نمایند و این نقش را در راستای عزت و عظمت ایران عزیز به کار بگیرند.

وی اظهار امیدواری کرد: رسانه ملی با حضور دکتر سرافراز در راس آن نقش متفاوتی از گذشته از خود نشان دهد و در مسیر انسجام بخشی و وحدت آفرین و تقویت ارتباط و اعتماد دولت و ملت گام بردارد که قطعا نفع نظام اسلامی در همین موضوع است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان اظهار داشت: دولت یازدهم دولت عمل گراست و سعی می کند خود را وارد حاشیه هایی که دیگران برای آن ایجاد می کنند نشود و قطعا این مسیر رمز موفقیت دولت و غلبه بر همه مشکلات است. انشاالله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.