آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم باقرشهر و ساختمان شهرداری رنگ و بوی عزا گرفت

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، همزمان با فرا رسیدن ماه عزای سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش ساختمان شهرداری باقرشهر و اماکن زیر مجموعه شهرداری سیاه پوش شد .

اشرفی پور با بیان اینکه با ایجاد فضای معنوی  مناسب می توان محیط را برای عزاداری سرور و سالار شهیدان آماده نمود  ، افزود : هر ساله شهرداری باقرشهر با نصب پرچم و بنر تسلیت شهادت امام حسین (ع) در فضای ساختمان اداری در تلاش است که بهتر از هر سال فعالیت های مذهبی و معنوی در ایام سوگواری سالار شهیدان داشته باشد .

مسئول روابط عمومی شهرداری باقرشهر تصریح کرد : با آغاز ماه محرم پرچم و بنرهای تسلیت در تمامی نقاط شهر ،عرشه پل های هوایی و بیلبوردها  نصب شده است و طبق سال های گذشته بیرق های عزاداری اما حسین (ع) برافراشته شده است و شهر رنگ و بوی عزا به خود گرفته است .

وی در ادامه اظهار داشت : در راستای ترویج عزاداری و سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان و ایجاد فضای حزن و اندوه شهرداری باقرشهر با نصب پرچم و بنر و کتیبه های مناسبتی  در تمامی نقاط ساختمان  شهرداری اقدام نموده است .

اشرفی پور با تاکید بر تعظیم شعائر اسلامی اظهار داشت : مجموعه شهرداری باقرشهر نیز همگام با سایر شیعیان جهان با فرا رسیدن ماه محرم در سوگ سرور و سالار شهیدان هر ساله اقامه عزا می نماید وبا آماده سازی محیط و برگزاری مراسم عزاداری سعی در ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا دارد

وی در پایان گفت: امسال نیز در طول ماه محرم به مدت ۱۵ روز مراسم عزاداری و زیارت عاشورا در حسینیه عشاق الحسین (ع) هر روز صبح در نمازخانه ساختمان شهرداری باقرشهر برگزار می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.